Guinness και Premier League: μια συνεργασία που συνεχίζει να γράφει ιστορία

Η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League, εγκαινιάζοντας τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness» και ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη σύνδεσή της με εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο.

 

Η μπάλα είναι συναίσθημα

Μετά την επιτυχημένη πρώτη σεζόν, που έφερε τη Guinness σε περισσότερες από 80 χώρες, η φετινή καμπάνια αναδυκνύει το πάθος και τα συναισθήματα  που κάνουν το αγγλικό πρωτάθλημα της Premier League μοναδικό. Μέσα από μια σειρά σύντομων ταινιών με πρωταγωνιστές φιλάθλους από τις 20 ομάδες της Premier League, η καμπάνια συνοδευόμενη από το τραγούδι «All My Friends» του Barry Can’t Swim ζωντανεύει στην οθόνη την εμπειρία των παιχνιδιών και τις πιο έντονες στιγμές των φιλάθλων.

 

Η δύναμη της σύνδεσης

Φέτος, η Guinness διευρύνει την παρουσία της στα γήπεδα μέσω των νέων συνεργασιών της με τρεις εμβληματικές ομάδες: Arsenal, Aston Villa και Newcastle United. Το «Emirates Stadium», το «Villa Park» και το  «St James’ Park» φιλοξενούν πλέον τη Guinness ως Επίσημη Μπύρα, προσφέροντας συγκινήσεις εντός και εκτός γηπέδου.

 

«Είτε κερδίζεις είτε χάνεις…»

«Every match day is a lovely day». Αυτό είναι το μήνυμα της Guinness. Και είναι αλήθεια. Γιατί όταν είσαι με την παρέα σου, με τον ήχο της κερκίδας να σε τυλίγει και μια Guinness στο χέρι, το αποτέλεσμα έχει σημασία, αλλά δεν είναι το παν.

Ο Somnath Dasgupta, Global Marketing Director της Guinness, είπε χαρακτηριστικά: «Η πρώτη χρονιά της Guinness ως Επίσημη Μπύρα της Premier League αποτέλεσε ορόσημο για τη μάρκα σε όλο τον κόσμο, δίνοντάς την ευκαιρία να γίνει μέρος των εθίμων και των παραδόσεων που ενώνουν τους φιλάθλους. 

Φέτος, η καμπάνια «Lovely Day for a Guinness» αποτυπώνει τον παλμό του αγώνα, τους φιλάθλους καθώς τραγουδούν, χειροκροτούν, αγχώνονται και μοιράζονται τα συναισθήματά τους υποστηρίζοντας την αγαπημένη τους ομάδα.>>

 

Πέρα από τα γήπεδα…

Φέτος, η Guinness πάει ακόμη παραπέρα. Με την κοινωνική ταινία «Hope», που αφηγείται ο Gary Neville, η καμπάνια δεν μιλάει μόνο για τη μπάλα. Μιλάει για την ελπίδα. Για το πώς κάθε νέα σεζόν ξεκινά με όνειρα, πώς κάθε φανταστικό γκολ ή κάθε ήττα μας θυμίζει ότι η ζωή είναι φτιαγμένη από στιγμές που μοιραζόμαστε.

Αυτή είναι η φιλοσοφία της Guinness. Να ενώνει.
Να δίνει γεύση στις στιγμές, να τις κάνει αξέχαστες.
Και να μας υπενθυμίζει ότι στο τέλος, αυτό που μένει δεν είναι το σκορ. Είναι η εμπειρία.

 

Η γεύση της εμπειρίας

Δεν είναι τυχαίο που η Guinness ξεχώρισε στη Μεγάλη Βρετανία πέρυσι ως η κορυφαία επιλογή μπύρας στα match days. Δεν είναι μόνο η γεύση της — αν και η πλούσια, κρεμώδης υφή της και το μοναδικό ρουμπινί χρώμα της που την κάνουν να ξεχωρίζει, δύσκολα συγκρίνεται με κάτι άλλο. 

Είναι η αύρα της. Η Guinness έχει τη δύναμη να μετατρέψει μια στιγμή σε εμπειρία, ένα απλό ματς σε γιορτή, μια παρέα φίλων σε «οικογένεια».

 

Υπεύθυνη κατανάλωση

Η Guinness, συνεχίζοντας να επενδύει στην υπεύθυνη κατανάλωση άνω των 18 ετών, υπενθυμίζει ότι κάθε εμπειρία γίνεται πιο ουσιαστική όταν μοιράζεται με μέτρο και σεβασμό. Με τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness», η Guinness παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να ενώνει τους ανθρώπους γύρω από τη μαγεία του ποδοσφαίρου, ενισχύοντας την παρουσία της σε διεθνές επίπεδο και αποδεικνύοντας πως, είτε κερδίζεις είτε χάνεις, κάθε match day μπορεί να είναι μια υπέροχη μέρα.

Η Guinness είναι η πιο δημοφιλής stout στον κόσμο και ξεχωρίζει για την πλούσια, κρεμώδη υφή της, η οποία οφείλεται στο ότι περιέχει άζωτο αντί για διοξείδιο του άνθρακα.