Η Klarna, η κορυφαία ψηφιακή τράπεζα και πάροχος ευέλικτων πληρωμών, παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την Appinio για τις αγοραστικές προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών ενόψει της Black Friday. Η έρευνα, που διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ατόμων ηλικίας 18-77 ετών, καταγράφει ισχυρή διάθεση για αγορές, με το 87,9% να δηλώνει ότι θα εκμεταλλευτεί την περίοδο των εκπτώσεων.
Οι κατηγορίες που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων είναι τα είδη ένδυσης (37,7%) και τα προϊόντα τεχνολογίας (35,3%), ενώ το 22,7% σχεδιάζει να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα και το 20,3% είδη σπιτιού. Η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει ισχυρή, με το 58% των καταναλωτών να σκοπεύει να κάνει τις αγορές του online, έναντι μόλις 16,8% που προτιμά τα φυσικά καταστήματα.
Σε ό,τι αφορά τον προϋπολογισμό, το 31,1% δηλώνει ότι θα ξοδέψει 101-250€, ενώ το 26,3% θα διαθέσει 51-100€. Παράλληλα, οι καταναλωτές εμφανίζονται προσεκτικοί: το 41,2% ελέγχει τις τιμές πριν τις εκπτώσεις και το 34,3% αγοράζει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά.
Οι ευέλικτες επιλογές πληρωμής καταγράφουν άνοδο 28,89% σε σχέση με πέρυσι, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στις άτοκες λύσεις της Klarna, όπως πληρωμή σε 3 δόσεις ή εντός 30 ημερών.









































