Στο τέταρτο βιβλίο της σειράς «Σχολή ανήσυχων γονέων» διερευνάται η είσοδος του παιδιού στο σχολείο, οι φάσεις προσαρμογής του σε αυτό, καθώς και οι μορφές των ορίων που καλούνται να θέσουν οι γονείς.
Ένα βιβλίο για τους γονείς, τους παιδαγωγούς, τους ειδικούς ψυχικής υγείας, αλλά και για όποιον σωκρατικά ανήσυχο επιθυμεί συνεχώς να μαθαίνει απολαμβάνοντας ή να απολαμβάνει μαθαίνοντας.
Οι γονείς καλούνται να σκεφτούν τι σημαίνει για το παιδί τους και για τους ίδιους η είσοδος και η πορεία στο δημοτικό σχολείο. Τι αγωνίες και τι ματαιώσεις ενεργοποιεί στο παιδί και στους γονείς η επίσημη επαφή µε την ανάγνωση, τη γραφή και τα µαθηματικά; Ποιες απωθημένες προσδοκίες γονέων και εκπαιδευτικών φορτώνονται στους ώμους των μικρών μαθητών, στερώντας τους τη χαρά να συνευρεθούν και να συνεργαστούν μεταξύ τους; Ποιες είναι οι απαραίτητες ψυχικές, νοητικές και συναισθηματικές συνιστώσες για την επιτυχή ένταξη του παιδιού στο δημοτικό; Και τι είναι, τελικά, το σχολείο;