Καθώς η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων αποκαθίσταται σταδιακά μετά την πανδημία, η επιστροφή των υπαλλήλων στα γραφεία των εταιρειών δεν γίνεται με εξίσου γρήγορους ρυθμούς. Ωστόσο, ορισμένα brand μόδας αποφάσισαν να επενδύσουν ξανά σε χώρους γραφείων.
Η γαλλική Officine Générale, που ξεκινά την επέκτασή της στις ΗΠΑ, θα αποκτήσει σύντομα γραφείο στη Νέα Υόρκη. Στόχος της είναι να ανοίξει 10 μαγαζιά στις ΗΠΑ μέσα στα επόμενα 3 χρόνια. Ο ιδρυτής της Pierre Mahéo υποστηρίζει ότι αν και επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη περίπου μια φορά το χρόνο, ο ίδιος και η ομάδα του δεν θα μπορούσαν να διαχειριστούν σωστά την επιχείρηση χωρίς να έχουν κάποιο χώρο γραφείων στην περιοχή.
Ακόμα και οι εταιρείες με έδρα στις ΗΠΑ έχουν λόγο να διατηρούν γραφεία. Σύμφωνα με τον Mickey Drexler, CEO της J. Crew και της Gap, για ένα μεγάλο και εδραιωμένο brand, ένας χώρος γραφείων αποτελεί πρακτική αναγκαιότητα, λαμβάνοντας υπόψη τη διαδικασία της παραγωγής. “Για τον κλάδο μας, η συνύπαρξη μέσα σε ένα γραφείο μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, καθώς υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ των εργαζομένων”.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές ενοικίασης των χώρων γραφείων στη Νέα Υόρκη, σύμφωνα με το Bloomberg, υπάρχει πτώση της τάξεως του 14%, τάση που επηρεάζει και άλλες μεγάλες πόλεις όπως το Λονδίνο, το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.