Από τις 4 έως τις 9 Οκτωβρίου 2021, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ) καλεί όλα τα μέλη του να συμμετέχουν στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Μια γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός για ολόκληρη την επιχειρηματική κοινότητα και αποτελεί ορόσημο για την εσωτερική και εξωτερική εταιρική ανάπτυξη κάθε οργανισμού.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια Παγκόσμια γιορτή. Γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το 2008 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ), εισήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το συγκεκριμένο θεσμό, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Κάθε 1η ολόκληρη εβδομάδα του Οκτώβρη, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ), πιστό στο όραμά του, καλεί τις εταιρείες-μέλη του να συμμετέχουν δωρεάν σε μια «γιορτή» για την αξία της Εξυπηρέτησης, ενδυναμώνοντας τόσο τις σχέσεις με τους πελάτες τους αλλά ακόμη περισσότερο με τους συνεργάτες τους, που εργάζονται καθημερινά προσφέροντας τις υπηρεσίες τους για μια μοναδική «εμπειρία πελάτη».
Με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, δίνει δυναμικά το παρών και φέτος αναδεικνύοντας όχι μόνο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρονται από τις εταιρείες αλλά και τον ανθρωποκεντρικό τους χαρακτήρα.
Για να δηλώσετε συμμετοχή και να ενημερωθείτε για τις φετινές δράσεις και τις συμμετέχουσες εταιρείες της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών μπορείτε να επισκεφτείτε το www.csweek.gr και τα Social Media του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Facebook, LinkedIn).
Χορηγός επικοινωνίας είναι το Sayyes …tothePress!!