Στη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ZeniΘ πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Αντιγόνη Ψυχράμη και Δημήτρης Μακαλιάς, που υποδύονται τους εαυτούς τους σε έναν «προσωπικό» ρόλο. Αναδεικνύεται η έννοια της
ελληνικής οικογένειας και των αναγκών της, που καλύπτει η ZeniΘ μέσα από έν portfolio προϊόντων και υπηρεσιών.
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η επιτυχία της ΖeniΘ οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην Κορυφαία της Ομάδα, που οι καταναλωτές αγάπησαν και εμπιστεύθηκαν, προκειμένου να πάρουν μια τόσο σημαντική απόφαση όσο είναι το να επιλέξουν τον πάροχο ενέργειάς τους για το σπίτι ή την επιχείρησή τους. Η Αντιγόνη Ψυχράμη κι ο Δημήτρης Μακαλιάς είναι μία οικογένεια, δυο υπέροχοι άνθρωποι, και τους επιλέξαμε για να μοιραστούν κι εκείνοι τη δική τους αλήθεια για τη ZeniΘ. Στο πρόσωπό τους βλέπουμε την ελληνική οικογένεια που κάνει μια συνειδητή επιλογή παρόχου ενέργειας προκειμένου να εξασφαλίσει τα πιο καινοτόμα προιόντα και
υπηρεσίες!».
2 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΔΕΛΤΑ και οι εργαζόμενοί της σκορπίζουν παιδικά χαμόγελα
Η ΔΕΛΤΑ στηρίζει με ευαισθησία τα παιδιά, μέσα από το διαρκές πρόγραμμά της «Φροντίδα και Χαμόγελα». Στο πλαίσιο του προγράμματος και θέλοντας να βοηθήσει στο να επιστρέψουν όλα τα
παιδιά με αισιοδοξία στο σχολείο τους, υλοποίησε και φέτος για τέταρτη χρονιά τη δράση «Σχολικά Χαμόγελα 2021».
Η ΔΕΛΤΑ και οι εργαζόμενοί της προσέφεραν 120 σχολικές τσάντες γεμάτες με κασετίνες, τετράδια και γραφική ύλη. Η προσφορά έγινε μέσω της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» με σκοπό να μοιραστούν οι τσάντες άμεσα στα παιδιά που στηρίζουν οι φορείς «Φίλοι του Παιδιού» και
«Εθελοντές του Κόσμου».
Η ΔΕΛΤΑ κάθε χρόνο προσφέρει 1,5 εκ μερίδες από τα προϊόντα της, που είναι βασικά διατροφικά αγαθά, απαραίτητα για τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών, ενώ παράλληλα υλοποιεί πλήθος δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας για τη στήριξη της κοινωνίας και του πρωτογενούς
τομέα της κτηνοτροφίας, αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.