15) Η Eurolife FFH συμμετέχει στον διάλογο για το δημογραφικό

Η Eurolife FFH είναι για δεύτερη φορά ο Founding Sponsor στο μεγάλο συνέδριο που διοργανώνει το Economist για το δημογραφικό και την υπογεννητικότητα, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Το θέμα του φετινού συνεδρίου είναι «Δημογραφικές προκλήσεις και πολιτική για την ισότητα των φύλων: ο ρόλος της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας» και οι εργασίες του θα πραγματοποιηθούν στις 18 και 19 Οκτωβρίου.

Από το 2019, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis αναπτύσσουν την κοινή τους δράση ενάντια στην υπογεννητικότητα. Το πρόγραμμά τους περιλαμβάνει εκπόνηση ερευνών για το πρόβλημα, υιοθεσία 10 περιοχών με πολύ χαμηλά ποσοστά γεννήσεων και δημιουργία παιδικών σταθμών στις περιοχές αυτές. Με τη δράση τους δίνουν την ευκαιρία στις οικογένειες που κατοικούν σε Πάτμο, Άγραφα, Καστελόριζο, Λειψούς, Νίσυρο, Τήλο, Κάσο, Άνω Κουφονήσι, Χάλκη και Ανάφη, να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους. Ήδη η πρωτοβουλία αυτή έχει φέρει σημαντικά αποτελέσματα, με 51 νέες γεννήσεις και άλλες 26 να αναμένονται το επόμενο διάστημα.

2 θεμαααα

Η Κωτσόβολος και η Αnytime της INTERAMERICAN, παρουσιάζουν το πρώτο έντυπο ασφάλισης σε κώδικα Braille

Η Κωτσόβολος και η Anytime της INTERAMERICAN ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν το πρώτο έντυπο ασφάλισης σε κώδικα Braille. Η πρωτοβουλία αυτή έφερε τους ανθρώπους ένα βήμα πιο κοντά στη δημιουργία ενός κόσμου καλύτερου για όλους, χωρίς εμπόδια και διακρίσεις.
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία Χωρίς Εμπόδια» της Κωτσόβολος και σε συνεργασία με την Anytime της INTERAMERICAN, υλοποιήθηκε το πρώτο ενημερωτικό έντυπο για την Ασφάλιση Περιεχομένου Σπιτιού σε γραφή Braille, το
οποίο επιμελήθηκε και εκτύπωσε η Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών, με στόχο άνθρωποι οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, να μπορούν να ενημερωθούν άμεσα και ανεξάρτητα. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοποριακή ενέργεια της Κωτσόβολος με την Anytime, που ανταποκρίνεται σε σύγχρονες ανάγκες, υποστηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.