13) ΕΟΤ: Μεγάλος χορηγός συναυλιών με έργα Μ. Θεοδωράκη στη Σουηδία

Δύο πολιτιστικές εκδηλώσεις – συναυλίες με έργα του Μίκη Θεοδωράκη για την προβολή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού πραγματοποιήθηκαν στις 12 και 13 Δεκεμβρίου στην Στοκχόλμη και το Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, αντίστοιχα, με μεγάλο χορηγό τον ΕΟΤ.

Οι συναυλίες διοργανώθηκαν από τη Medelhavets Produktion & Events στο θέατρο Göta Lejon της σουηδικής πρωτεύουσας (1.100 θέσεων) και στο Lisebergs Teatern του Γκέτεμποργκ (510 θέσεων), στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης. Σε αυτές συμμετείχαν η Ορχήστρα Μίκη Θεοδωράκη και οι καλλιτέχνες Δημήτρης Μπάσης και Ρίτα Αντωνοπούλου. Τα μέλη της αποστολής συνόδευσε η κόρη του συνθέτη, Μαργαρίτα Θεοδωράκη.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η οικογένεια του Ούλωφ Πάλμε, ο πρέσβης της Βουλγαρίας στην Σουηδία, ο επιτετραμμένος της ιταλικής πρεσβείας, ο σύμβουλος διεθνών θεμάτων της σουηδικής Βουλής, υψηλόβαθμα στελέχη των Τ.Οs Apollo, Detur και Don Orient Tours καθώς και εκπρόσωποι τουριστικών ΜΜΕ της Σουηδίας. Ακόμα, το παρόν έδωσαν η Φινλανδή τραγουδίστρια, Arja Saijonmaa, που στο παρελθόν είχε πραγματοποιήσει συναυλίες με τον Έλληνα συνθέτη στις σκανδιναβικές χώρες ερμηνεύοντας τραγούδια του στα σουηδικά, στα νορβηγικά και στα φινλανδικά, καθώς και η δημοφιλής δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του τηλεοπτικού δικτύου TV4, Marie-Louise “Malou” von Sivers. Παρουσιάστρια της συναυλίας στην Στοκχόλμη ήταν η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.

 

 

Tech news

Tα καταστήματα του μέλλοντος θα είναι υβριδικά!

Μια εικόνα των μεγάλων αλλαγών μέσα στην επόμενη δεκαετία δίνει η τελευταία έκθεση της Ericsson με θέμα «Δέκα καυτές καταναλωτικές τάσεις για το 2030», όπου περιγράφεται πώς θα είναι το εμπορικό κατάστημα σε μερικά χρόνια από σήμερα: θα είναι υβριδικό. Το κατάστημα του μέλλοντος μέσω των νέων τεχνολογιών δημιουργεί δεδομένα που εντυπωσιάζουν. Γυαλιά Επαυξημένης Πραγματικότητας, αδιάβροχα γυαλιά Εικονικής Πραγματικότητας, απτικές ολόσωμες φόρμες και γάντια αφής θα μπορούσαν να είναι μέρος του εξοπλισμού των καταναλωτών όταν επισκέπτονται εμπορικά κέντρα το 2030. Οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν παγκόσμιες εμπειρίες, αλληλεπιδράσεις και κοινωνικές συνδέσεις σε ένα δικτυωμένο φυσικό περιβάλλον που βρίσκεται κοντά στο σπίτι τους.