H M·A·C ανακοινώνει με υπερηφάνεια την κυκλοφορία της πρώτης συλλογής μακιγιάζ σε συνεργασία με την Παγκόσμια Πρέσβειρά της, LISA των BLACKPINK (LISA Manobal): MAC x L.
Δεξιοτεχνία, δημιουργικότητα, αυτοέκφραση, επαγγελματική εξειδίκευση, ενδυνάμωση, πρωτοπορία, υπέρβαση ορίων, αυθεντικότητα, παγκόσμια σύνδεση: όλα τα χαρακτηριστικά για τα οποία φημίζονται, τόσο η MAC όσο και η LISA.
Η συλογή MAC x L αντιπροσωπεύει αυτές τις κοινές αξίες σε κάθε προϊόν. «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που σας αποκαλύπτω ένα από τα μεγαλύτερα project μου μέχρι στιγμής, ως Παγκόσμια Πρέσβειρα της MAC Cosmetics: τη δική μου ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιάζ!» αναφέρει η LISA. «Επιμελήθηκα τη συλλογή μόνη μου και σχεδίασα κάθε κομμάτι με γνώμωνα τα αγαπημένα μου πράγματα στη ζωή. Κάθε απόχρωση, προϊόν, όνομα, ακόμη και το σχέδιο της συσκευασίας αντιπροσωπεύει κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα». Όσον αφορά τις συσκευασίες, η LISA έντυσε τη συλλογή της όπως και τον εαυτό της: πρωτότυπα, έντονα και εντυπωσιακά. «Επέλεξα το μωβ και το glitter ως κύρια στοιχεία για να δώσω μια μοντέρνα και λαμπερή αίσθηση».
2 δελτιο
Στρατηγική συνεργασία της Curious Ahead με την Breeze Watches για 2η συνεχόμενη χρονιά
Την εταιρία Curious Ahead του Ομίλου V+O εμπιστεύεται η Dream Spot, για 2η συνεχόμενη χρονιά, ως στρατηγικό συνεργάτη για τη Digital & Social Επικοινωνία της μάρκας Breeze Watches.
Η Curious Ahead είναι υπεύθυνη για το σύνολο της Digital στρατηγικής και επικοινωνίας της μάρκας, τη διαχείριση του οικοσυστήματος των Social Media, τη δημιουργία engaging περιεχομένου αλλά και την υλοποίηση Performance Marketing ενεργειών, με στοχευμένες lead generation campaigns σε όλα τα σημεία επαφής. Η Breeze, μια ελληνική εταιρία που ειδικεύεται στον σχεδιασμό ξεχωριστών ρολογιών και κοσμημάτων, μοναδικής φινέτσας, έχει ως στόχο την υλοποίηση ενός στρατηγικού επικοινωνιακού προγράμματος σε όλο το φάσμα του Digital, δημιουργώντας μία ενιαία εταιρική ταυτότητα μέσα από μία φρέσκια in-fashion προσέγγιση.