14) “Η Δημοκρατία του Μπακλαβά”

Η σουρεαλιστική κωμωδία “Η Δημοκρατία του Μπακλαβά”, θα παρουσιαστεί για 15 μόνο παραστάσεις, από 27 Ιανουαρίου έως και 13 Φεβρουαρίου στο ΑΜΦΙ-ΘΕΑΤΡΟ (Αγγελικής Χατζημιχάλη 15 & Ανδριανού, Αθήνα). Ένα μικτό ελληνοτουρκικό ζευγάρι, η Σοφία και ο Φατίχ, δύο νέοι άνθρωποι που γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν ως φοιτητές σε μια ουδέτερη χώρα της Δύσης, ιδρύουν μια επιχείρηση, ένα μπακλαβατζίδικο, στην ιστορική πόλη του Μεσολογγίου. Όταν όμως βρεθούν αντιμέτωποι με την παραδοσιακή εχθρότητα ανάμεσα στις δύο χώρες, αποφασίζουν να ανακηρύξουν την επιχείρηση τους σε ανεξάρτητο κράτος. Ένα ρομαντικό εγχείρημα, καταδικασμένο εξαρχής να αποτύχει. Μια ομάδα “ερευνητών” καλείται επί σκηνής να αναδομήσει την ιστορία του μικροσκοπικού αυτού έθνους, τη γέννηση, τις συγκρούσεις και την κληρονομιά του. Με άξονα μια σειρά από φανταστικές, σουρεαλιστικές και κωμικές καταστάσεις, δύο νέοι άνθρωποι προσπαθούν να απαλλαγούν από το βάρος αιώνιων στερεοτύπων εχθρότητας και να εφεύρουν για τον εαυτό τους μια νέα ταυτότητα.

 

2 8εμα

  “Ένσαρκη Εικόνα”- Έκθεση της Καλλιρρόης Μαρούδα

Η Γκαλερί “7” παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Καλλιρρόης Μαρούδα με τίτλο “Ένσαρκη Εικόνα”. Η Καλλιρρόη Μαρούδα είναι μία από τις ζωγράφους μας με σημαντική πορεία στο χώρο της ελληνικής εικαστικής σκηνής. Στην τελευταία ενότητα έργων της έχει καταστήσει το γυναικείο σώμα κεντρικό θέμα της ζωγραφικής της, σε μια σειρά από δεκαπέντε πίνακες που φιλοτέχνησε την τελευταία δεκαετία. Λεπτές απεικονίσεις νεαρών γυναικών στέκουν μπροστά στο βλέμμα του θεατή γυμνές, αλλά όχι ανυπεράσπιστες. Η δημιουργός έχει προχωρήσει τον χειρισμό της ζωγραφικής της σε μια νέα κατεύθυνση: περνά από την πιστή αναπαράσταση σε αισθήματα και ιδέες με οικουμενική απήχηση , όπως αναφέρει ο ιστορικός τέχνης Γιώργος Μυλωνάς, και συνεχίζει, η ζωγραφική που αγαπά η Μαρούδα δημιουργείται από μέσα προς τα έξω. Αυτό προϋποθέτει μια διαδικασία επώδυνη, όπου η ζωγραφική ύλη δεν έχει το απροσχημάτιστο της αντίστοιχης θεματογραφίας του Lucian Freud, ή το σαρκώδες της μορφής που επιδιώκει η Jenny Saville. Αντιθέτως, η ζωγραφική επιφάνεια στη Μαρούδα είναι ομοιόμορφη, καθαρή από τονικές διαβαθμίσεις,εκπέμποντας ένα φως εσωτερικό. Διάρκεια Έκθεσης: Από 25 Ιανουαρίου έως 12 Φεβρουαρίου 2022.