10) Το νέο eco-conscious boutique resort της εταιρίας στη Σαντορίνη

Τον Μάιο του 2022, το νέο eco-conscious boutique resort της COCO-MAT στην Καλντέρα της Σαντορίνης, θα ανοίξει τις πόρτες του για να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία ποιοτικής φιλοξενίας στους επισκέπτες του. Πρόκειται για ένα ξεχωριστό κατάλυμα, σχεδιασμένο με ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα, με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του νησιού, που θα χαρίσει υπέροχες στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς, δίπλα στη φύση και τη θάλασσα, προσφέροντας παράλληλα την απόλαυση ενός ξεκούραστου και ποιοτικού ύπνου σε υψηλής ποιότητας προϊόντα και συστήματα ύπνου με την υπογραφή της COCO-MAT.
Το νέο boutique resort στη Σαντορίνη έρχεται να προστεθεί στο ολοένα αυξανόμενο δίκτυο ξενοδοχείων και καταλυμάτων της εταιρίας. Η τοποθεσία του είναι το γραφικό χωριό Ακρωτήρι, που συνδυάζει πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τη σαγηνευτική θέα της Καλντέρας. Η γαστρονομική επιμέλεια ανήκει στον σεφ Δημήτρη Κανταράκη και αφορά σε υψηλής ποιότητας επιλογές και γεύσεις εμπνευσμένες από τη Μεσόγειο. Παράλληλα, οι φιλοξενούμενοί θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τις ομορφιές του νησιού με τα εμβληματικά ξύλινα ποδήλατα της COCO-MAT, τα οποία θα διατίθενται από το ξενοδοχείο.

2 8εμα

Η Επιτροπή εγκρίνει την υπό όρους εξαγορά της Kustomer από τη Meta (πρώην Facebook)

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε, βάσει του κανονισμού συγκεντρώσεων της ΕΕ, την προτεινόμενη εξαγορά της Kustomer από τη Meta (πρώην Facebook). Η έγκριση τελεί υπό τον όρο της πλήρους τήρησης των δεσμεύσεων που πρότεινε η Meta. Η έρευνα της Επιτροπής εστίασε στο κατά πόσον η Meta ενδέχεται να θέσει σε μειονεκτική θέση τους ανταγωνιστικούς της Kustomer παρόχους εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών λογισμικού διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Κατόπιν έρευνας της αγοράς, η Επιτροπή ήγειρε ανησυχίες ότι η συναλλαγή, όπως κοινοποιήθηκε αρχικά, θα έβλαπτε τον ανταγωνισμό i) στην αγορά λογισμικού CRM και ii) στην αγορά εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών λογισμικού CRM. Ειδικότερα, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η Meta θα είχε την ικανότητα και το οικονομικό κίνητρο, να εφαρμόσει στρατηγικές αποκλεισμού των άμεσων ανταγωνιστών της Kustomer και των νεοεισερχομένων στην αγορά.