10)Μακεδονικός Χαλβάς: Το Νήμα της Αγάπης ενώνει όλη την Ελλάδα

Για ακόμη μια χρονιά, ο Μακεδονικός Χαλβάς ξετυλίγει το «Νήμα της Αγάπης» και ενώνει ολόκληρη την Ελλάδα, γιορτάζοντας «ΜΑΖΙ» τη Δευτέρα που μας Δένει, την Καθαρά Δευτέρα. Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος ο Μακεδονικός Χαλβάς είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής της Καθαράς Δευτέρας, θυμίζοντάς μας όλα όσα μας δένουν με την ξεχωριστή αυτή ημέρα και αποτελώντας την αγαπημένη γεύση του γιορτινού τραπεζιού! Φέτος, μέσα από τη γνωστή πλατφόρμα tonimatisagapis.gr, ο Μακεδονικός Χαλβάς μάς καλεί να ξετυλίξουμε για μία ακόμη χρονιά το «Νήμα της Αγάπης» και να ενώσουμε με αυτό όλη την Ελλάδα, μέσα από τη στήριξη 10 σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με λίγους μαθητές, σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Συγκεκριμένα, μέσα από κάθε συμμετοχή, το κοινό θα βοηθήσει τον Μακεδονικό Χαλβά να ενισχύσει τα Δημοτικά Σχολεία Δάφνης στο Κερασοχώρι Ευρυτανίας, Κρανιάς στα Γρεβενά, Γαύδου, Ασπρονερίου στον Δήμο Διδυμοτείχου, Μαθρακίου στην Κέρκυρα, Αρκιών στα Δωδεκάνησα, Σικίνου, Αντικυθήρων, Σιδηρούς στον Δήμο Σουφλίου, καθώς και το Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Μεγάλου Πάπιγκου στον Δήμο Ζαγορίου, προσφέροντάς τους από μία σχολική βιβλιοθήκη.

2 8ema

 

κατηγορια Good news

H ΑΒ Βασιλόπουλος λαμβάνει το Σήμα Ισότητας SHARE

Η ΑΒ Βασιλόπουλος συγκαταλέγεται στις 18 επιχειρήσεις που λαμβάνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Σήμα Ισότητας SHARE. Το SHARE αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων που έχουν ως στόχο την ισότητα των φύλων. Είναι αποτέλεσμα μιας διετούς προσπάθειας για την προώθηση της εξισορρόπησης της εργασιακής και οικογενειακής ζωής, καθώς και της καλύτερης κατανομής των υποχρεώσεων φροντίδας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανταποκρίθηκε με επιτυχία σε αυτό το «ταξίδι» που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, την εφαρμογή της μεθοδολογίας που αναπτύχθηκε, την εκπαίδευση και την τελική αξιολόγηση σύμφωνα με τα κριτήρια που «αγγίζουν» 4 πτυχές: την ίση μεταχείριση των δύο φύλων, την ισότητα στη λήψη των αποφάσεων, τη συμφιλίωση επαγγελματικής και ιδιωτικής ζωής για γυναίκες και άντρες, καθώς και την εταιρική κουλτούρα και την ευρύτερη επιχειρησιακή πολιτική. Σύμφωνα, λοιπόν, και με την εισήγηση της ανεξάρτητης Επιτροπής Αξιολόγησης, η ΑΒ Βασιλόπουλος «δίνει σήμα» ισότητας των φύλων, με το SHARE να έρχεται να «επισφραγίσει» τη δέσμευση της αλυσίδας σουπερμάρκετ να προωθεί διαρκώς τον διάλογο για τη διαφορετικότητα, την ενσωμάτωση και τη συμπερίληψη.