15). Η Λουξ έδωσε δυναμικό «παρών» στη Foodexpo 2022

Η Λουξ συμμετείχε για μια ακόμα χρονιά στην κορυφαία Έκθεση Τροφίμων και Ποτών στη Ν.Α Ευρώπη υποδεχόμενη στο περίπτερό της πλήθος επισκεπτών παρουσία στελεχών της εταιρείας. Οι σχεδόν 50.000 επισκέπτες που βρέθηκαν στο Metropolitan Expo, είχαν την ευκαιρία να γευτούν τα αγαπημένα αναψυκτικά και τους χυμούς λουξ και ταυτόχρονα να γνωρίσουν το νέο της προϊόν, λουξ free, χωρίς ανθρακικό, χωρίς συντηρητικά και μόνο με φυσικά γλυκαντικά, μια νέα πρόταση της Λουξ για περισσότερο υγιεινή απόλαυση. Παράλληλα, η εταιρεία επαναλανσάρει και κάνει δυναμική είσοδο στην κατηγορία τσάι με νέες, μοντέρνες συσκευασίες των 500 ml και 1.5 λίτρου. Η σειρά λουξ Tea κυκλοφορεί σε γεύσεις μαύρο τσάι με λεμόνι, μαύρο τσάι με ροδάκινο και πράσινο τσάι με κόκκινα φρούτα.
Η επιστροφή της Έκθεσης με φυσική παρουσία δημιούργησε γόνιμο έδαφος και έθεσε γερές βάσεις για νέες συνεργασίες της Λουξ εντός κι εκτός συνόρων. Το περίπτερο της Λουξ επισκέφτηκαν ιδιαίτεροι καλεσμένοι, όπως ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας,
ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας, ο Πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, ο ηθοποιός Γιάννης Τσιμιτσέλης, ο Νορντίν Άμραμπατ και ο Στίβεν Τσούμπερ, επιτυχημένοι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στην ομάδα της ΑΕΚ, της οποίας χορηγός είναι η Λουξ τα τελευταία 8 χρόνια.Η Λουξ είχε παρουσία στην Έκθεση στο κοινό περίπτερο των Μελών της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

2 ΔΕΛΤΙΟ

Μεγάλη συμφωνία nrg και METRO για την ανάπτυξη εκτεταμένου δικτύου φορτιστών αυτοκινήτων

Σε μία μεγάλη συμφωνία προχώρησαν δύο πρωτοπόρες εταιρείες στο χώρο τους, η nrg και η METRO, για τη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου φορτιστών ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων σε καταστήματα My market και METRO Cash & Carry.
Η συμφωνία αποτελεί ορόσημο και αφορά σε μια επένδυση που αγγίζει τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ περιλαμβάνει την εγκατάσταση, λειτουργία, και συντήρηση του δικτύου με την τοποθέτηση 500 φορτιστών incharge από την nrg σε 250 σημεία (καταστήματα My market και METRO Cash & Carry). Η συνεργασία αυτή συμβάλλει στην ενίσχυση και εμπέδωση της κουλτούρας για νέες και πιο καθαρές μορφές μετακίνησης, καθώς οι καταναλωτές θα μπορούν να εκμεταλλεύονται το χρόνο που περνούν κάνοντας τις αγορές τους στα καταστήματα των δύο αλυσίδων για να φορτίσουν απρόσκοπτα το όχημά τους.