Η Pizza Hut οδηγεί το «struggle bus» βασισμένο στη βιωματική ώθηση…

Η Pizza Hut θέλει να είναι το «Cure For The Common Struggle» με μια βιωματική περιήγηση με λεωφορείο. Το “struggle bus” είναι ένας όρος που διαδόθηκε από τον Gen Z και οι millennials χρησιμοποιούσαν για να περιγράψουν το αίσθημα απογοήτευσης που προκαλείται από τα καθήκοντα και τις προκλήσεις της ζωής.

Το λεωφορείο της Pizza Hut διαθέτει πίτσα, χώρους σαλονιού, κρεβάτια για ύπνο, βίντεο και διαδραστικές εμπειρίες. Θα κάνει το ντεμπούτο του στο Final Four του μπάσκετ ανδρών NCAA στη Νέα Ορλεάνη στις 2-3 Απριλίου. Στη συνέχεια θα ταξιδέψει στην Αθήνα της Γεωργίας στις 28-29 Απριλίου για να υποστηρίξει φοιτητές κατά την περίοδο των εξετάσεων, όπου οι οικοδεσπότες του podcast γνωριμιών “U UP?” θα ηχογραφήσουν ένα ειδικό επεισόδιο στο λεωφορείο.

Η προσπάθεια της Pizza Hut βασίζεται σε μία σειρά από βιωματικές τακτικές που παρουσιάζονται για άλλη μια φορά σε μεγάλο βαθμό στα βιβλία του μάρκετινγκ, καθώς οι καταναλωτές επέστρεψαν στις δραστηριότητες πριν από την πανδημία, ενώ παράλληλα συνδέονται με την κουλτούρα γύρω από αναπτυσσόμενους τομείς ενδιαφέροντος όπως το podcasting.

Το λεωφορείο της Pizza Hut επιδιώκει να είναι το «Φάρμακο για τον Κοινό Αγώνα» δίνοντας στους καταναλωτές μια ανάπαυλα από την καθημερινή ζωή με πίτσα και ποικίλα βιωματικά ερεθίσματα. Η ξενάγηση με λεωφορείο επιχειρεί να συνδεθεί με τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια διαφορετικών στιγμών άγχους και δραστηριότητας.

«Δεδομένου ότι η Pizza Hut ήταν πάντα ένα αγαπημένο comfort food, αξιοποιήσαμε την ευκαιρία να ζωντανέψουμε αυτό το μοντέρνο συναίσθημα», δήλωσε η CMO της Pizza Hut, Lindsay Morgan. «Αυτό το λεωφορείο εξυπηρετεί όσους βρίσκονται στον δρόμο και κάνουν τον δικό τους αγώνα και σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να βρουν χιούμορ στην καθημερινότητά τους, παρέχοντας ένα διάλειμμα από όλα αυτά, και φυσικά νόστιμες πίτσες».

Οι προηγούμενες προσπάθειες της Pizza Hut γύρω από τον πολιτισμό ήταν η καμπάνια “Newstalgia”, η οποία επιδιώκει να συνδέσει τη νοσταλγία για τα εμβληματικά στοιχεία της μάρκας με το νέο κοινό. Η καμπάνια περιλαμβάνει κουτιά πίτσας που λειτουργούν με AR και μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης capsule. Το “Newstalgia” κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια της θητείας του CMO των ΗΠΑ George Felix, που έφυγε για το Tinder πέρυσι και αντικαταστάθηκε από τον Morgan, ο οποίος ήταν προηγουμένως διευθυντής επικοινωνίας στην Pizza Hut.

“Newstalgia”

Η Pizza Hut ξεκίνησε μια καμπάνια γύρω από την έννοια του “Newstalgia”, δίνοντας μια μοντέρνα εικόνα στα εμβληματικά στοιχεία επωνυμίας της μάρκας.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, κουτιά πίτσας περιορισμένης έκδοσης θα διαθέτουν κωδικούς QR που, όταν σαρωθούν, επιτρέπουν στους πελάτες να παίξουν μια έκδοση επαυξημένης πραγματικότητας (AR) του κλασικού παιχνιδιού Pac-Man.

Ευγενική προσφορά της Pizza Hut

Αυτή η προσέγγιση ενοποίησης του παλιού με το καινούργιο, είναι το κλειδί για το Pac-Man tie-in της καμπάνιας, το οποίο μετατρέπει το κλασικό παιχνίδι arcade σε εμπειρία AR μέσω ενός κουτιού πίτσας με δυνατότητα QR. Πέρα από μια νέα, παιχνιδιάρικη χρήση του AR, η κοινοποίηση των βαθμολογιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να επεκτείνει την εμβέλεια της καμπάνιας καθώς περισσότεροι άνθρωποι εισέρχονται για να κερδίσουν μία ρετρό παιχνιδομηχανή Pac-Man.