Σχεδιασμένα να διαρκούν: Με το Nokia G11 και το Nokia G21 δεν θα αναρωτηθείτε ποτέ αν θα μείνετε από μπαταρία

Η HMD Global, η αντιπρόσωπος εταιρεία των κινητών τηλεφώνων
Nokia, ανακοινώνει την έναρξη των πωλήσεων στην Ελλάδα των νέων smartphones της σειράς G, Nokia G11 και Nokia G21. Τα θρυλικά Nokia τηλέφωνα φημίζονται για την ανθεκτικότητα της μπαταρίας τους και αυτά τα Nokia smartphones δεν αποτελούν εξαίρεση. Διαθέτουν εντυπωσιακή διάρκεια μπαταρίας έως και τρεις ημέρες, τη νέα λειτουργία «Super Battery Save» καθώς και τις κορυφαίες ενημερώσεις λειτουργίας στην κατηγορία τους. Ο Florian Seiche, CEO της HMD Global, δήλωσε: «Συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τα όρια στη μεσαία κατηγορία των smartphones, παρέχοντας οικονομική, ασφαλή και ανταγωνιστική
τεχνολογία για όλους. Είμαι περήφανος για την ανακοίνωση των δύο σημαντικών για την εταιρεία κινητών της σειράς G, το Nokia G11 και το Nokia G21. Οι δύο συσκευές αποτελούν την επιτομή της αντοχής και της ανθεκτικότητας στη μπαταρία, για την οποία η Nokia φημιζόταν και αγαπήθηκε τόσα χρόνια πριν.

2 8ema

Τα people analytics σημαντικός σύμμαχος στη λήψη εταιρικών
αποφάσεων, σύμφωνα με έρευνα των Deree και KPMG

Η αξιοποίηση των δεδομένων ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές επιχειρήσεις αποτέλεσε το αντικείμενο της έρευνας “ People Analytics Deree & KPMG ”, η οποία διενεργήθηκε έπειτα από συνεργασία του Deree – The American College of Greece και της KPMG στην Ελλάδα.
Τα people analytics είναι η συλλογή και επεξεργασία δεδομένων σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό, με σκοπό τη λήψη εταιρικών αποφάσεων που θα βοηθήσουν στην καλύτερη αξιοποίησή του. Η αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού θα οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παγκοσμίως, τα people analytics διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο έχει ενδιαφέρον να διερευνηθεί σε τι βαθμό οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν υιοθετήσει τέτοιες πρακτικές και τι επίδραση έχουν στις εταιρικές αποφάσεις.
Τα «αχαρτογράφητα νερά» για τη συγκεκριμένη πρακτική στην Ελλάδα επιδιώκει να καλύψει η συγκεκριμένη έρευνα, κατά τη διάρκεια της οποίας συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν στοιχεία από 107 εταιρείες. Συγκεκριμένα, σκοπός ήταν η αποτύπωση του βαθμού υιοθέτησης των people analytics από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, καθώς και ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν την υιοθέτηση των συγκεκριμένων δεδομένων.

Κύρια ευρήματα
Οι τρεις πιο σημαντικοί λόγοι για τη χρήση των people analytics είναι:
 η λήψη καλύτερων επιχειρηματικών αποφάσεων,
 η ενίσχυση του μοντέλου διοίκησης με βάση αριθμητικά δεδομένα (data-driven management), καθώς και
 η ανάγκη καλύτερης διαχείρισης των εργαζομένων.