Το TikTok έχει τη δύναμη να επηρεάζει τις τάσεις σε μεγάλο βαθμό. Αυτό δεν θα μπορούσε παρά να είναι μία τεράστια πρόκληση για όσους επιχειρούν να προσεγγίσουν το παγκόσμιο κοινό της εφαρμογής με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες!
Η ByteDance στο πλαίσιο δημιουργίας καινούργιων τρόπων εξοικονόμησης χρημάτων για τους δημιουργούς περιεχομένου στο TikTok ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να μοιράσει τα κέρδη των διαφημίσεων που προβάλλονται άμεσα στα πιο δημοφιλή videos.
Τι είναι το TikTok Pulse
Το νέο πρόγραμμα ονομάζεται TikTok Pulse και αφορά στην προβολή διαφημίσεων στο Top 4% των συνολικών videos της πλατφόρμας. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι θα πρέπει το περιεχόμενο να είναι τρομερά δημοφιλές για να επωφεληθούν οι δημιουργοί από αυτό. Άλλωστε, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα μόνο όσοι διαθέτουν περισσότερους από 100.000 followers, με τα κέρδη να μοιράζονται 50-50. Το TikTok Pulse έχει κάποια κοινά με το αντίστοιχο πρόγραμμα που τρέχει εδώ και χρόνια το YouTube. Υπάρχουν βέβαια και σημαντικές διαφορές. Το YouTube δίνει ένα μικρό ποσοστό παραπάνω στους δημιουργούς (55-45) και οι προϋποθέσεις για να μπει κάποιος στο πρόγραμμα σχετίζονται με τους συνδρομητές (να είναι τουλάχιστον 1.000) και με τις ώρες προβολής των βίντεο (4.000/ έτος). Η εκκίνηση για το TikTok Pulse θα γίνει τον Ιούνιο στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο από το φθινόπωρο.
Τι ισχύει τώρα
Ο βασικός τρόπος ανταμοιβής των δημιουργών περιεχομένου στο TikTok είναι μέσω του Creator Fund, το οποίο αποζημιώνει κάποιους από αυτούς με κριτήριο τη δημοφιλία των videos τους. Μέχρι τώρα ωστόσο δεν αποδίδει ιδιαίτερα κέρδη στην πλειοψηφία των δημιουργών, γεγονός που έκανε επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης νέων τρόπων ανταμοιβής, δεδομένου του τεράστιου ανταγωνισμού από τις άλλες πλατφόρμες.