Το πρωτότυπο βίντεο της καμπάνιας ένταξης του Δήμου Κοζάνης στις «100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ε.Ε. έως το 2030»

Η Choose Strategic Communications Partner, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου επικοινωνίας, σχεδίασε και υλοποίησε την καμπάνια για την ένταξη της Κοζάνης στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ε.Ε. έως το 2030. Στόχος της ολοκληρωμένης καμπάνιας επικοινωνίας, ευγενικός υποστηρικτής της οποίας ήταν η ΔΕΠΑ Εμπορίας, ήταν η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προβολή της υποψηφιότητας της Κοζάνης στην ευρωπαϊκή δράση. Η αποστολή “EU Mission 2030” περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξατομικευμένες συμβουλές, δράσεις καινοτομίας και πιλοτικά έργα με απώτερο στόχο την κλιματική ουδετερότητα έως το 2030. Οι δράσεις έρευνας και καινοτομίας αφορούν την καθαρή κινητικότητα, την ενεργειακή απόδοση, τον πράσινο πολεοδομικό σχεδιασμό και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα ανάπτυξης κοινών πρωτοβουλιών και συνεργειών και με άλλα προγράμματα της Ε.Ε. Κορυφαία στιγμή της καμπάνιας αποτελεί η προβολή του βίντεο «Κοζάνη, Mission 2030», που ακολουθεί την ανακοίνωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ένταξη της Κοζάνης στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως το 2030. Η ιστορία ξεκινά με ένα 10χρόνο αγόρι, στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού του στην Κοζάνη, όπου παρακολουθεί video με ένα κοριτσάκι που μιλάει για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην καθημερινότητά του σε μια πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου ζει με την οικογένειά του. Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο της καμπάνιας «Κοζάνη, Mission 2030».