Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν να καταπιαστούν με τις κατασκευές και επισκευές στο σπίτι τους, καταδεικνύουν τα αποτελέσματα της έρευνας «Brand & Ad Tracker» που πραγματοποίησε η LEROY MERLIN τη χρονική περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2021 και Μάρτιος 2022. Η αυξητική αυτή τάση αποτυπώνεται στην κατηγορία των «εξοικειωμένων» χρηστών, που από 23% των ερωτηθέντων το 2020 ανέρχεται στο 41% το 2022, ενώ, ταυτόχρονα, οι «αρχάριοι» χρήστες εμφανίζονται μειωμένοι στο 46% από 58%, για την αντίστοιχη περίοδο.
Έχοντας περάσει πολύ χρόνο μέσα στο σπίτι τα τελευταία δύο χρόνια, οι «αρχάριοι» και «εξοικειωμένοι» καταναλωτές εμφανίζονται να έχουν στραφεί στα σπιτικά μαστορέματα και τις DIY κατασκευές, ωστόσο οι «προχωρημένοι» εμφανίζονται μειωμένοι από 18% σε 13%. Η μείωση αυτή δείχνει ότι επίδοξοι DIYers ανακάλυψαν πως έχουν ακόμα περιθώρια εξέλιξης μέχρι να μπορούν να εκπληρώνουν κάθε DIY project που έρχεται στα χέρια τους.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, επίσης δείχνει η μικρή διαφορά μεταξύ των δύο φύλων όσον αφορά στην κατηγορία των «προχωρημένων». Χαρακτηριστικά, οι γυναίκες απαρτίζουν το 44% των φαν του DIY που μπορούν να κάνουν τα πάντα, ενώ οι άνδρες διατηρούν την πρωτιά στην κατηγορία, αλλά με μικρότερη διαφορά, στο 56%. Στις υπόλοιπες κατηγορίες, οι γυναίκες αυτοπροσδιορίζονται ως αρχάριες σε ποσοστό 68% ενώ οι άνδρες βρίσκονται στο 32%. Οι «εξοικειωμένες» γυναίκες είναι μόλις στο 24%, τη στιγμή που οι άντρες θεωρούν εαυτούς εξοικειωμένους κατά 76%.
Καθώς η δυναμική του DIY είναι πλέον αδιαμφισβήτητη στην ελληνική αγορά, η LEROY MERLIN συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση των πελατών της και να τους κινητοποιεί να διευρύνουν τις ικανότητές τους. Στο πλαίσιο αυτό, επεκτείνει το δίκτυο των #HOMISTAS Lab με ένα νέο εξειδικευμένο και ειδικά διαμορφωμένο χώρο για ιδιοκατασκευές στο κατάστημα του Αμαρουσίου.