Ο illy αποτελεί την πιο αγαπημένη ιταλική μάρκα διεθνώς σύμφωνα με την ετήσια κατάταξη “Love Brands 2022” της Talkwalker, της κορυφαίας πλατφόρμας Consumer Intelligence.
Η εταιρεία με έδρα την Τεργέστη κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της λίστας Love Brands (το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει επιτύχει ποτέ ιταλική μάρκα), αμέσως μετά την Asics (στην 1 η θέση) και μπροστά από μάρκες με εξαιρετικά υψηλή διεθνή αναγνωρισιμότητα όπως οι Jimmy Choo (7 η ), Muji (10 η ), Bosch (19 η ), Palmolive (20 η), Lancome (21 η ), Nescafé (22 η ), L’Oreal (29 η ), Adidas (45 η ) και Apple (47 η ).
Η επόμενη καλύτερη ιταλική μάρκα στην παγκόσμια κατάταξη, η Dolce & Gabbana, βρίσκεται στην 23 η θέση, ακολουθούμενη από την Missoni στην 32 η και την Alfa Romeo στην 36 η θέση. Το εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα επαναλήφθηκε από την illycaffè στο Ιταλικό Top 10, όπου κατέλαβε την τρίτη θέση, πίσω από την Aprilia (1 η ) και την Abarth (2 η ), ξεπερνώντας διάφορες μάρκες μόδας όπως οι Prada, Dolce & Gabbana, Valentino και Gucci. Μια νέα είσοδος στη λίστα είναι η Zoom, την οποία οι Ιταλοί γνώρισαν και αγάπησαν κατά τη διάρκεια των δύσκολων μηνών της πανδημίας. Το Top 10 συμπληρώνουν δύο διεθνώς αναγνωρισμένες ξένες μάρκες που κατέχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ιταλών: η IKEA και η Lego.
Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω της Consumer Intelligence Acceleration Platform™ της Talkwalker σε συνεργασία με την Hootsuite, ανέλυσε 1.500 μάρκες σε διάφορες χώρες παγκοσμίως, σε σύνολο 2,6 δισεκατομμυρίων συνομιλιών (μεταξύ Ιουλίου 2021 και Μαρτίου 2022) σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδησεογραφικά πρακτορεία, blog, φόρουμ και άλλα κανάλια. Η λίστα Love Brands μετράει την ικανότητα και την αφοσίωση των εμπορικών σημάτων στη δημιουργία συναισθηματικού δεσμού με τους καταναλωτές τους. Η μέτρηση αυτή έχει ως αποτέλεσμα την παγκόσμια κατάταξη στο Top 50 και στο Top 10 για κάθε συμμετέχουσα χώρα, όπως η Ιταλία.
«Είμαστε υπερήφανοι για αυτό το αποτέλεσμα, καθώς αποτελεί μια επιβεβαίωση ότι ο κόσμος
κατανοεί και αναγνωρίζει τη σημαντική άυλη αξία που περιέχεται στην μάρκα illy. Αξία που εκφράζεται όχι μόνο μέσω της ποιότητας του προϊόντος και των υπηρεσιών, αλλά και με την αξία που δημιουργούμε σε όλη την αλυσίδα παραγωγής με στόχο τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου στους ανθρώπους και το περιβάλλον» αναφέρει η Cristina Scocchia, CEO της illycaffè.
Ο Francesco Turco, Marketing Manager της Talkwater για την Ιταλία εξηγεί «Η μέτρηση της έννοιας της αγάπης μέσω της αλληλεπίδρασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι, εύλογα, σχεδόν αδύνατη, καθώς πρόκειται για άυλες μετρήσεις,. Παρόλα αυτά, μπορεί κανείς να μετρήσει τις ενδείξεις που καταδεικνύουν το πάθος για μια μάρκα, όπως τα θετικά συναισθήματα, οι λέξεις που αναφέρονται στην αγάπη, το συναίσθημα ή τη χαρά, καθώς και τη δέσμευση ή την ικανότητα να διατηρείται η σχέση με τη μάρκα ζωντανή και ευπρόσδεκτη. Στη φετινή κατάταξη, λάβαμε επίσης υπόψη τη σταθερή κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική συνείδηση».