Οι εταιρίες Koalaa και Moner Bondhu ανακηρύχθηκαν νικητές της τέταρτης έκδοσης του παγκόσμιου προγράμματος, με τις καινοτόμες ιδέες τους που σχεδιάστηκαν για την υποστήριξη των ατόμων με διαφορές στα άκρα και την προώθηση της ψυχικής ευημερίας των εργατών ένδυσης στο Μπαγκλαντές.
Με αποστολή να προωθήσουν τις κοινότητές τους χτίζοντας μια πιο συμπεριληπτική βιομηχανία μόδας, οι νικητές της πρόκλησης βασίζονται στο όραμα βιωσιμότητας της Tommy Hilfiger να μην σπαταλάει τίποτα και να καλωσορίζει όλους.
Η τελική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου στα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της Tommy Hilfiger στο Amsterdam της Ολλανδίας, όπου οι πέντε φιναλίστ του προγράμματος παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε μια διακεκριμένη κριτική επιτροπή που αποτελείται από ηγέτες επιχειρήσεων και αειφορίας.
Η Koalaa και η Moner Bondhu κέρδισαν συνδυαστικό βραβείο 200.000 ευρώ και θα επωφεληθούν από μια ετήσια καθοδήγηση από ειδικούς της Tommy Hilfiger και του INSEAD – μιας από τις κορυφαίες και μεγαλύτερες σχολές μεταπτυχιακών επιχειρήσεων στον κόσμο – εκτός από μια θέση στο πρόγραμμα INSEAD Hans Wahl Impact Entrepreneurship Program, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καλλιεργεί καινοτόμους ηγέτες φέρνοντας κοντά ανθρώπους, πολιτισμούς και ιδέες.