Ένα πρωτότυπο, μοναδικό event πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο της PepsiCo Hellas στον Άγιο Στέφανο. Το Cheetos School άνοιξε τις πόρτες του ξεναγώντας διατροφολόγους, μητέρες και συνεργάτες στις εγκαταστάσεις που παρασκευάζονται τα Cheetos.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η παρουσίαση έρευνας, της Braincandy που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της PepsiCo Hellas το Μάρτιο και Απρίλιο 2023, σε δείγμα 1.000 μαμάδων, σχετικά με τα snacks και τις επιλογές των παιδιών τους μετά την πανδημία της covid-19. Τα αποτελέσματά της έρευνας έδειξαν ότι:
- Από μια πληθώρα προϊόντων που έχουν καταναλώσει τα παιδιά τον τελευταίο χρόνο (πατατάκια, μπισκότα, κρουασάν, γαριδάκια, ποπ κορν, μπάρες δημητριακών, bake rolls κ.λπ) σε ποσοστό 56% ήταν γαριδάκια, τα οποία καταναλώνουν κυρίως στο σπίτι (71%) και σε πάρτι (67%) τις απογευματινές ώρες (75%).
- Οι βασικοί λόγοι που επιλέγουν τα παιδιά να φάνε γαριδάκια είναι γιατί τα βλέπουν σαν λιχουδιά (69%), αλλά και για την υπέροχη γεύση τους (47%).
- 8 στις 10 μαμάδες δεν γνωρίζουν πώς φτιάχνονται τα Cheetos, με ποσοστό 40% να πιστεύει ότι υφίστανται ειδικές επεξεργασίες και 31% ότι τηγανίζονται σε χαμηλής ποιότητας λάδια.
- Τέλος, 7 στις 10 μαμάδες θεωρούν ότι το βασικό συστατικό από το οποίο φτιάχνονται τα γαριδάκια είναι επεξεργασμένες ύλες (65%), με μόλις το 26% να γνωρίζει ότι φτιάχνονται από καλαμπόκι.
Οι καταναλωτές στην Ελλάδα δεν γνώριζαν για τα γαριδάκια μέχρι πρόσφατα ούτε τα συστατικά, αλλά ούτε και τον τρόπο παρασκευής τους. Μια εντύπωση η οποία σταδιακά αρχίζει να ανατρέπεται μετά από μια σειρά εκπαιδευτικών ενεργειών των Cheetos, κάνοντας τα γαριδάκια (extruded) να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις τους.