Ένα «ολοκληρωμένο οικοσύστημα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας» γεννιέται με κοινά προϊόντα και υπηρεσίες!
Vodafone και Public προχωρούν στη δημιουργία ενός νέου οικοσυστήματος τεχνολογίας και ψυχαγωγίας που στοχεύει σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Ξεκινώντας από το Public του Συντάγματος, στόχος είναι μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2024 να λειτουργούν 10 καταστήματα shop in shop στα Public. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πελάτες Vodafone και Public θα μπορούν να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές. Επίσης, οι πελάτες της Vodafone θα έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την ευρεία γκάμα προϊόντων των καταστημάτων Public.
«Είναι ένας …γάμος, δεν είναι ένα πυροτέχνημα ούτε μία σχέση της στιγμής. Άρα χρειάζεται πολλή δουλειά και πρέπει αυτός ο γάμος να μένει ζεστός και να ανανεώνεται», ανέφεραν χαρακτηριστικά η Κάτια Σταθάκη εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας και ο κ. Ρόμπι Μπουρλάς CEO του Public Group στη σχετική παρουσίαση. Εκτός από τα φυσικά καταστήματα σχεδιάζεται η συνεργασία και στο ψηφιακό κομμάτι: «Σχεδιάζουμε ήδη το επόμενο βήμα ώστε να υπάρχει συνδυασμός του online στα sites των δύο εταιρειών και του φυσικού καταστήματος».
Vodafone και Public έχουν ως βασικό στόχο τους να υπάρξουν συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες στον κοινό πελάτη, με προγράμματα επιβράβευσης. Τα 44 καταστήματα που θα λειτουργήσουν μελλοντικά στο 18μηνο θα προστεθούν στο υφιστάμενο δίκτυο της Vodafone, για να αυξηθεί το “αποτύπωμα” των καταστημάτων του ομίλου. Ακόμη, θα παρέχεται η δυνατότητα στους franchisees της Vodafone να συνεργαστούν στα shop in shop.