Οι Έλληνες επιλέγουν την αθλητική ένδυση για τις καθημερινές τους εμφανίσεις

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε η Κlarna σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα αναδείχθηκε μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, τονίζοντας την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το συντριπτικό 80,9% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα αθλητικά ρούχα μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή, γεγονός που σηματοδοτεί μία αλλαγή στα όρια που παραδοσιακά υπήρχαν μεταξύ αθλητικών ενδυμάτων και συμβατικής μόδας. Μόνο το 9,6% πιστεύει ότι τα αθλητικά ενδύματα πρέπει να φοριούνται μόνο κατά την άσκηση του αθλητισμού.

Αθλητικά ρούχα στο καθημερινό στιλ
Την αλλαγή αυτή υποστηρίζει περαιτέρω το 39,5% των ερωτηθέντων που έχουν παρατηρήσει μία αυξανόμενη τάση των fashion brands να ενσωματώνουν την αθλητική ένδυση στις συλλογές τους για το καθημερινό στιλ. Η τάση αυτή δεν περιορίζεται μόνο σε brands αθλητικών ειδών, αλλά έχει επηρεάσει και τους δημοφιλείς οίκους μόδας, αποδεικνύοντας την ευελιξία και την ευρεία απήχηση των αθλητικών ρούχων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 32,6% έχει παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια τα fashion brands έχουν προσθέσει σειρές αθλητικών ενδυμάτων στις συλλογές τους.
Επιπλέον, οι καταναλωτές επισημαίνουν την αναβίωση εμβληματικών ειδών αθλητικής ένδυσης, όπως οι φόρμες της Adidas, τα αθλητικά παπούτσια Nike Air Force και τα αθλητικά παπούτσια Puma Suede, τα οποία επιστρέφουν δυναμικά στη μόδα τους τελευταίους μήνες (σύμφωνα με το 35,3% των ερωτηθέντων). Αυτά τα είδη, που κάποτε περιορίζονταν κυρίως σε αθλητική χρήση, τώρα είναι επιθυμητά για την άνεση, τη λειτουργικότητά τους και τη ρετρό γοητεία τους. Η δημοτικότητα του athleisure (athletic and leisurewear) – μία τάση που συνδυάζει τα αθλητικά ρούχα με το καθημερινό ντύσιμο – συνεχίζει να αυξάνεται, σηματοδοτώντας την ευρύτερη αποδοχή των αθλητικών ενδυμάτων ως μοντέρνα επιλογή για διάφορους χώρους πέρα από το γυμναστήριο ή το γήπεδο.

info
Η έρευνα καταναλωτών της Klarna διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Dynata σε 10 χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2024 και περιλαμβάνει τουλάχιστον 1.000 ερωτηθέντες σε κάθε χώρα. Συνολικά, συμμετείχαν 11.231 καταναλωτές. Το δείγμα είναι εθνικά αντιπροσωπευτικό και επιλέχθηκε από την Dynata.