H ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, με πάνω από 60 χρόνια εμπειρίας στα θαλασσινά, παρουσιάζει τη νέα σειρά τόνου σε 9 κωδικούς, συνοδευόμενη από μια δυναμική διαφημιστική καμπάνια 360°. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, ψηφιακή παρουσία στα social media, διαφημίσεις στο μετρό, καθώς και προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα με γευστικές δοκιμές.
Η σειρά περιλαμβάνει:
• Τόνο σε ελαιόλαδο (2×140γρ & 3×75γρ)
• Τόνο σε νερό (2×140γρ & 3×75γρ)
• Τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι (2×140γρ)
• Τονοσαλάτα με καλαμπόκι (160γρ)
• Τονοσαλάτα Mexicana (160γρ)
• Κομμάτια τόνου σε pouch (80γρ) σε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και σε νερό.
Με πιστοποιήσεις Dolphin Safe και Friend of the Sea, η εταιρεία διασφαλίζει βιώσιμες πρακτικές αλιείας. Οι κονσέρβες διαθέτουν Easy Peel καπάκι, ενώ οι τονοσαλάτες συνοδεύονται από πιρουνάκι για εύκολη κατανάλωση. Με αυτή τη σειρά, η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ προσφέρει υψηλή ποιότητα και γεύση για κάθε στιγμή της ημέρας.