Η Heineken® παρουσιάζει το Boring Phone – Ένα κινητό χωρίς περισπασμούς, για βραδιές με ουσία

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη», η Heineken® παρουσίασε στην Ελλάδα το Boring Phone, μια ανατρεπτική και συλλεκτική συσκευή που ενθαρρύνει την αποσύνδεση από το ψηφιακό overload και την επανασύνδεση με την πραγματική ζωή.

Το Boring Phone, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Brand Bodega και την Human Mobile Devices (HMD), διαθέτει μόνο τις βασικές λειτουργίες – κλήσεις και μηνύματα. Χωρίς εφαρμογές, χωρίς social media, χωρίς περισπασμούς. Απλά, για να είσαι παρών στις στιγμές που αξίζουν.

Η παρουσίασή του στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο μεγάλο party λήξης του This is Athens Festival, όπου η Heineken® μετέτρεψε τη βραδιά σε μια γιορτή ανθρώπινης σύνδεσης. Μάλιστα, η καμπάνια υποστηρίχθηκε από τρεις αγαπημένους Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου — τον Διονύση Ατζαράκη, τη Zoe Pre και τον Μιχαήλ Κρητικό — που μοιράστηκαν αυθεντικές εμπειρίες unplugged.

Μόλις 100 συσκευές θα διατεθούν σε τυχερούς fans. Γιατί το Boring Phone δεν είναι απλώς ένα κινητό. Είναι μια νέα στάση ζωής. Μια υπενθύμιση ότι οι καλύτερες στιγμές δεν χρειάζονται φίλτρα ή hashtags. Χρειάζονται μόνο παρουσία.

Μάθε περισσότερα εδώ και μπες στην κλήρωση για να κάνεις τη νύχτα… αξέχαστη χωρίς να τη φωτογραφίσεις!