Σε μια αγορά όπου οι τιμές των προϊόντων μεταβάλλονται συνεχώς και οι προσφορές συνοδεύονται από αστερίσκους, η ΜΑΚΒΕΛ επιλέγει να κάνει τη διαφορά. Με γνώμονα τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη, παρουσιάζει μια νέα στρατηγική με σταθερές τιμές για τη σειρά των κλασικών, κόκκινων ζυμαρικών της — απαντώντας με ειλικρίνεια στις αγωνίες των καταναλωτών.
Η νέα στρατηγική τοποθέτηση αποτυπώνεται δημιουργικά στη νέα καμπάνια που υπογράφει η MAGIQ DOORZ, σε παραγωγή της Bezier και σκηνοθεσία του Γιώργου Γλυνού. Το τηλεοπτικό σποτ εστιάζει σε μια απλή, αλλά ευρηματική εικόνα: ένα label gun τιμών που κολλάει αλλεπάλληλες ετικέτες σε ένα πακέτο μακαρόνια, μέχρι το προϊόν να καλυφθεί εντελώς. Το ερώτημα έρχεται αυθόρμητα: τι ισχύει τελικά;
Με αυτό τον έξυπνο τρόπο, η καμπάνια αναδεικνύει το πρόβλημα των συνεχών μεταβολών τιμών και δίνει τη λύση: η ΜΑΚΒΕΛ λέει όχι στις εκπλήξεις και ναι στη σταθερότητα. Γιατί, στις σχέσεις εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, η συνέπεια είναι το πιο πολύτιμο συστατικό.
Η καμπάνια προβάλλεται ήδη σε τηλεόραση και digital μέσα.