Νέα Καμπάνια από τη Chiquita: «Likely the Best Snack Ever»

Η Chiquita υποδέχεται το καλοκαίρι με τη νέα της καμπάνια «Likely the Best Snack Ever», αναδεικνύοντας τη μπανάνα ως το ιδανικό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας. Με παιχνιδιάρικο ύφος και έμφαση στα φυσικά της πλεονεκτήματα, η καμπάνια παρουσιάζει τη μπανάνα Chiquita ως μια θρεπτική, νόστιμη και πρακτική επιλογή, κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και τον σύγχρονο τρόπο ζωής.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι καταναλωτές καλούνται να συμμετάσχουν σε έναν διαγωνισμό στο Instagram με δώρο ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά Chiquita – το απόλυτο καλοκαιρινό αξεσουάρ. Ο διαγωνισμός διαρκεί έως τις 13 Ιουλίου 2025.

Παράλληλα, κυκλοφορούν συλλεκτικά αυτοκόλλητα εμπνευσμένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της μπανάνας, όπως η τροπική της ενέργεια και η φυσική «συσκευασία» που την κάνει μοναδικά πρακτική. Η καμπάνια επεκτείνεται και σε εξωτερικούς χώρους με λεωφορεία Chiquita σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και γνωστά νησιά όπως Μύκονος, Σαντορίνη και Κέρκυρα.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Chiquita τονίζει ξανά τη δύναμη του ίδιου του προϊόντος: ένα σνακ φυσικό, υγιεινό, απολαυστικό και άμεσα προσβάσιμο – πιθανότατα το καλύτερο σνακ που υπάρχει.

Περισσότερα στο: Likely the Best Snack Ever | Chiquita.