Στη METRO (My market & METRO Cash & Carry), οι εταιρικές Αξίες αποκτούν πρόσωπο, φωνή και ιστορία μέσα από τη νέα καμπάνια «Οι Αξίες που μας ενώνουν | Οι ιστορίες που μας εμπνέουν». Πρόκειται για μια σειρά αυθεντικών ταινιών, όπου εργαζόμενοι από όλη την Ελλάδα μοιράζονται εμπειρίες και στιγμές που έδωσαν πραγματικό νόημα στις Αξίες της METRO: Ήθος, Πάθος, Τόλμη, Φροντίδα, Ενότητα, Συνέπεια.
Από προσωπικές αποφάσεις και ανθρώπινες σχέσεις, μέχρι πράξεις στήριξης και ομαδικότητας, οι ιστορίες αυτές αναδεικνύουν την καθημερινή δύναμη του #teammetro:
-
«Αισθάνομαι τυχερός που μέσω της METRO και της Be-Live αποκτήσαμε παιδί», εξομολογείται ο Νίκος.
-
«Είχα πάντα ανθρώπους που με καθοδηγούσαν με το καλό παράδειγμα», λέει ο Δημήτρης.
-
«Έχω πάθος για τη δουλειά μου και για το κατάστημα. Το πόστο αυτό το αγαπάω», δηλώνει ο Θοδωρής.
Την υλοποίηση της καμπάνιας ανέλαβε η Danezis Stories, με την ξεχωριστή της προσέγγιση στην αφήγηση ανθρώπινων ιστοριών. Η καμπάνια διακρίθηκε με 3 βραβεία στα Internal Communication Awards 2025, κερδίζοντας και το Platinum στην κατηγορία «Best Internal Communications Campaign».
Το μυστικό μιας δυνατής ομάδας; Οι Αξίες που μοιράζεται.
Δείτε την καμπάνια εδώ