Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και το Netflix ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου προορισμού, παρουσιάζοντας ένα εντυπωσιακό βίντεο που αναδεικνύει τοπία μοναδικής ομορφιάς, πολιτιστικά τοπόσημα και τον ελληνικό τρόπο ζωής.
Το βίντεο περιλαμβάνει σκηνές από γνωστές παραγωγές του Netflix που έχουν γυριστεί ή διαδραματίζονται στην Ελλάδα, όπως τα «Maestro in Blue», «A Perfect Story», «Beckett», «Glass Onion: A Knives Out Mystery» και «Lighthouse Lesvos», και μεταφέρει θεατές από όλο τον κόσμο σε τοποθεσίες όπως η Αθήνα, οι Δελφοί, οι Σπέτσες και οι Παξοί.
Η πρωτοβουλία αυτή είναι αποτέλεσμα της συμφωνίας συνεργασίας που υπεγράφη μεταξύ Netflix και ΕΟΤ τον Ιούλιο του 2024, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ενίσχυση της εξωστρέφειας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Μέσα από την κινηματογραφική αφήγηση, η Ελλάδα παρουσιάζεται ως προορισμός έμπνευσης, πολιτισμού και αυθεντικής εμπειρίας.
Το βίντεο θα αξιοποιηθεί από τον ΕΟΤ σε διεθνείς καμπάνιες και events, ενισχύοντας περαιτέρω την τουριστική εικόνα της χώρας. Είναι διαθέσιμο για το κοινό στο YouTube στον σύνδεσμο: https://youtu.be/VKy18fwIDtU.