Η LG Electronics παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια Radio Optimism, μια νέα πρωτοβουλία που ενώνει τους ανθρώπους μέσω της μουσικής, διαδίδοντας το αισιόδοξο μήνυμα Life’s Good σε έναν κόσμο που συχνά κυριαρχείται από ψηφιακές, αλλά επιφανειακές, αλληλεπιδράσεις.
Βασισμένη στη δύναμη του ραδιοφώνου και τη συναισθηματική σύνδεση που προσφέρει η μουσική, η καμπάνια ενθαρρύνει τους χρήστες να δημιουργήσουν και να μοιραστούν εξατομικευμένα τραγούδια, χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Το κάθε τραγούδι συνοδεύεται από μοναδικό εξώφυλλο άλμπουμ και μπορεί να σταλεί σε αγαπημένα πρόσωπα, προωθώντας βαθύτερες συνδέσεις και θετικά συναισθήματα.
Η πρωτοβουλία έρχεται ως απάντηση σε έρευνα της LG, που δείχνει ότι 68% των ανθρώπων δυσκολεύονται να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις, ενώ το 8% δεν είχε καμία τον τελευταίο μήνα. «Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, η ανάγκη για ουσιαστική ανθρώπινη επαφή γίνεται πιο επιτακτική», δήλωσε ο Kim Hyo-eun, επικεφαλής του Brand Management της LG.
Η LG συνεχίζει τη δέσμευσή της να ενισχύει την ευτυχία και την αισιοδοξία, δίνοντας νόημα στον ψηφιακό χρόνο των χρηστών.
Μάθετε περισσότερα στο: RadioOptimism.lg.com και www.lg.com/lifesgood