Από τις 27 έως τις 29 Ιουνίου, το Kois brand προσκάλεσε επισκέπτες και δημοσιογράφους σε ένα μοναδικό τριήμερο στην Ερμούπολη, με αφορμή την παρουσίαση της νέας συλλογής Kois Optics, εμπνευσμένη από τα χρώματα και τη διακόσμηση του ιστορικού Αρχοντικού Κοής. Το μοντέλο “Drop”, σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον Ιταλό designer Gian Paolo Venier, αποτυπώνει την αρμονία μεταξύ παράδοσης και σύγχρονης αισθητικής.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του Θερινού Σχολείου XARTS του Πανεπιστημίου Αιγαίου, παρουσιάστηκε μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας με χρήση Hololens, δίνοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να περιηγηθούν στο αρχοντικό με έναν διαδραστικό και καλλιτεχνικό τρόπο.
Το Kois brand συμμετείχε ενεργά και στο Stoiximan AegeanBall Festival 2025, ενισχύοντας τον δεσμό του με τον τόπο και τις αξίες του αθλητισμού, ενώ διοργάνωσε τον διαγωνισμό KOIS Long Shoot, με τη Διονυσία Αλεξανδρή να αναδεικνύεται νικήτρια.
Η τριήμερη εμπειρία ολοκληρώθηκε με brunch για δημοσιογράφους, όπου ο Σταύρος Κοής, ιδρυτής του brand, τόνισε:
«Στόχος μας είναι να αναδεικνύουμε τον τόπο μας μέσα από την τέχνη, την τεχνολογία και την αισθητική. Η Σύρος είναι η έμπνευσή μας».