Αυτό το καλοκαίρι, η ΗΒΗ και η Μαρίνα Σάττι συναντιούνται στη σκηνή της γεύσης και του ρυθμού, δημιουργώντας το πιο δροσιστικό μιξ της σεζόν! Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Κερνάει Χαρά!», η ΗΒΗ ενώνει τη φρεσκάδα των αγαπημένων της αναψυκτικών με την εκρηκτική αυθεντικότητα της πιο δυναμικής pop φωνής της γενιάς της.
Η συνεργασία ξεκίνησε στο video clip του «LOLA», που έγινε αμέσως το #1 των trends, με τις γεύσεις ΗΒΗ Pink Grapefruit και ΗΒΗ Πορτοκαλάδα να κάνουν το πιο cool cameo δίπλα στη Μαρίνα, σ’ ένα οπτικοακουστικό πανηγύρι pop αισθητικής. Ακολούθησαν αποκλειστικά videos με τη Μαρίνα Σάττι σε αυθεντικές στιγμές γεμάτες vibe – πάντα με την ΗΒΗ επάνω στο τραπέζι!
Η νέα ΗΒΗ Πορτοκαλάδα επιστρέφει με ανανεωμένη συνταγή, πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, και με νέα PET συσκευασία 500ml & 1,5L που απογειώνει τον pop χαρακτήρα του brand.
Όπως δήλωσε η Ράνια Κυριακού, Marketing Manager Αναψυκτικών της PepsiCo Hellas:
«Η Μαρίνα εκφράζει απόλυτα τις αξίες της ΗΒΗ: φρεσκάδα, νεανικότητα, αυθεντικότητα. Αυτή η συνεργασία πραγματικά… κερνάει χαρά!»
Γιατί τελικά, όταν η ΗΒΗ «κερνάει», δεν είναι απλώς μια γουλιά. Είναι εμπειρία. Είναι καλοκαίρι. Είναι pop!