Coca-Cola Τρία Έψιλον: Η Amita λανσάρει τη νέα σειρά Amita Lemonades

Η Amita, μέλος του χαρτοφυλακίου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσιάζει τη νέα σειρά Amita Lemonades, τρεις φρουτοποτά χωρίς προσθήκη ζάχαρης που αντλούν έμπνευση από τη φρεσκάδα του λεμονιού.

Η νέα σειρά περιλαμβάνει τρεις μοναδικούς γευστικούς συνδυασμούς: λεμόνι & γκρέιπφρουτ, λεμόνι & μέντα και λεμόνι & μαστίχα, προσφέροντας μια φυσική εμπειρία δροσιάς που συνδέεται με τις τάσεις ευεξίας και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών.

Η κα Ιωάννα Στρουμπή, CCH Brands Marketing Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τόνισε: «Στόχος μας είναι να βρισκόμαστε δίπλα στον καταναλωτή με προϊόντα που συνδυάζουν απόλαυση, ποιότητα και υπευθυνότητα. Με την Amita Lemonades δίνουμε νέα πνοή στην κατηγορία και δημιουργούμε ευκαιρίες συνεργασίας και ανάπτυξης με τους πελάτες μας».

Η σειρά Amita Lemonades ενσωματώνει τον χαρούμενο και αισιόδοξο χαρακτήρα της μάρκας, αποτελώντας ιδανική επιλογή για στιγμές τόνωσης μέσα στη μέρα, πριν ή μετά από φυσική δραστηριότητα. Με έμφαση στη φύση, την ενέργεια και την αυθεντικότητα, κάθε γεύση προσφέρει ευεξία με κάθε γουλιά.

Παρακολουθήστε την τηλεοπτική καμπάνια εδώ.