Η Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας «Η δύναμή μας», με κεντρικό άξονα την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την υπεύθυνη κατανάλωση και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.

Η σπατάλη τροφίμων αποτελεί παγκόσμιο ζήτημα με σοβαρές περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες. Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl Ελλάς αναπτύσσει δράσεις που συνδέονται με την υπεύθυνη εφοδιαστική αλυσίδα και τη βιώσιμη διατροφή, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης πριν τα τρόφιμα μετατραπούν σε απόβλητα.

Βασικό εργαλείο της στρατηγικής αποτελεί η Πυραμίδα Σπατάλης Τροφίμων, με την εταιρεία να δραστηριοποιείται στο πρώτο και πιο κρίσιμο επίπεδο: την αποφυγή, την αναδιανομή και την επεξεργασία τροφίμων για ανθρώπινη κατανάλωση.

Η Lidl Ελλάς επενδύει στρατηγικά σε πέντε πυλώνες:

  • Διαδικασίες παραγγελιών υψηλής απόδοσης, με προηγμένα συστήματα πρόβλεψης.

  • Freshness concept, με στοχευμένες μειώσεις τιμών για άμεση κατανάλωση.

  • Σακούλα “Επίλεξέ με”, με φρούτα και λαχανικά μικρών ατελειών.

  • Προσφορά τροφίμων σε κοινωνικούς φορείς όπως το «Χαμόγελο του Παιδιού» και η Τράπεζα Τροφίμων.

  • Υπεύθυνη διαχείριση φυτικών και ζωικών προϊόντων, για παραγωγή λιπασμάτων, βιοαερίου και ζωοτροφών.

Η εταιρεία, μέλος του ομίλου Schwarz, έχει δεσμευθεί να συμβάλει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2030, σύμφωνα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.