Η Lidl Ελλάς προχωρά σε μια νέα πανελλαδική πρωτοβουλία ανακούφισης των καταναλωτών, μειώνοντας τις τιμές σε περισσότερα από 30 φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα κατά 13%, απορροφώντας πλήρως τον ΦΠΑ. Η ενέργεια ισχύει από 4 Σεπτεμβρίου έως 1 Οκτωβρίου 2025 και συνοδεύεται από τη χιουμοριστική καμπάνια με τίτλο «Φήμες λένε».
Όπως δηλώνει ο Martin Brandenburger, CEO της Lidl Ελλάς:
«Ο φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων και η βράβευσή μας στα Bakery Awards 2024 το επιβεβαιώνει. Απορροφώντας τον ΦΠΑ, κάνουμε τα αγαπημένα αρτοσκευάσματα πιο προσιτά για όλους.»
Η Lidl Ελλάς παραμένει προσηλωμένη στη δέσμευσή της για ποιότητα σε ανταγωνιστικές τιμές, με φρεσκοψημένα προϊόντα που παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα, από φυσικά συστατικά και αυθεντικές συνταγές.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια τονίζει τη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με τον φούρνο της Lidl, παρουσιάζοντας στιγμές καθημερινής απόλαυσης μέσα από το σποτ «Φήμες λένε».
Παράλληλα, η Lidl Ελλάς διακρίθηκε ξανά με το Best Buy Award του ICERTIAS για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην κατηγορία αρτοποιίας, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.
Η νέα πρωτοβουλία έρχεται να ενισχύσει τον καθημερινό προϋπολογισμό των νοικοκυριών, συνδυάζοντας γεύση, φρεσκάδα και οικονομία, με τη σφραγίδα αξιοπιστίας της Lidl Ελλάς.
Δείτε την ταινία της καμπάνιας εδώ.