Η Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή brand καμπάνια σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το σύνθημα «Lidl. Γιατί αξίζει.». Η καμπάνια αυτή δεν αποτελεί απλώς μία διαφημιστική ενέργεια, αλλά μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια πελάτες της: πρόσβαση σε ποιοτικά, βιώσιμα και προσιτά προϊόντα, κάθε μέρα.
Η πρωτοβουλία, που τρέχει από τις 21 Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Οκτωβρίου, υπογραμμίζει την αξία πέρα από την τιμή, ενσωματώνοντας έννοιες όπως η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η καθημερινή στήριξη οικογενειών και κοινοτήτων. Μέσα από το μήνυμα «Γιατί αξίζει.», η Lidl αναγνωρίζει τη σημασία των μικρών στιγμών που δίνουν νόημα στη ζωή: από το χαμόγελο ενός ηλικιωμένου έως τη χαρά ενός ζευγαριού για το πρώτο του σπίτι.
Στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς ενδυναμώνει το μήνυμα με ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Στηρίζει παιδιά και ευάλωτες ομάδες μέσω συνεργασιών με το Χαμόγελο του Παιδιού και τη UNICEF, προωθεί περιβαλλοντικές δράσεις όπως το Plastic Free Greece και επενδύει στην εκπαιδευτική ισότητα μέσω του CTY Greece. Παράλληλα, εφαρμόζει στρατηγική βιωσιμότητας με χρήση 100% πράσινης ενέργειας, φωτοβολταϊκά και σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Η καμπάνια επικοινωνείται μέσα από τηλεόραση, ψηφιακά βίντεο, social media, out-of-home και influencer marketing, αναδεικνύοντας πως η αξία βρίσκεται στην αυθεντικότητα και στις μικρές πράξεις που κάνουν τη διαφορά.
Μπορείτε να δείτε την τηλεοπτική ταινία εδώ.