Μετά από μια αξέχαστη χρονιά στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, η Lidl ανακοινώνει τη συνέχιση της συνεργασίας της ως Official Partner του UEFA Europa League και του UEFA Conference League για τη σεζόν 2025/26.
Κατά την περασμένη σεζόν, η Lidl ένωσε 36 χώρες και 72 συλλόγους σε 342 αγωνιστικές ημέρες, κατακτώντας –σύμφωνα με την έκθεση της Nielsen Sports– τη θέση του πιο ορατού χορηγού των διοργανώσεων. Μέσα από πρωτοβουλίες που έφεραν τους φιλάθλους πιο κοντά στο άθλημα που αγαπούν, η Lidl έδωσε έμφαση στη συμμετοχή, την εμπειρία και την υγιεινή διατροφή.
Ενδεικτικά, τη σεζόν 2024/25 η Lidl:
-
Πρόσφερε πάνω από 18.000 μερίδες φρέσκων φρούτων στους φιλάθλους στα γήπεδα.
-
Διένειμε 4.685 εισιτήρια, καθιστώντας το κορυφαίο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο πιο προσβάσιμο σε οικογένειες και κοινότητες.
-
Έδωσε τη δυνατότητα σε 7.524 παιδιά να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία της Lidl Kids Team, βγαίνοντας στον αγωνιστικό χώρο δίπλα στους αγαπημένους τους παίκτες.
Για τη νέα σεζόν, η Lidl θα συνεχίσει να προσφέρει κληρώσεις εισιτηρίων, εμπειρίες Lidl Kids Team και πρόσβαση σε φρέσκα, υγιεινά τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην προώθηση ενός δραστήριου τρόπου ζωής και στη στήριξη των κοινοτήτων.
Ο Martin Brandenburger, CEO & Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, δήλωσε:
«Καθώς συνεχίζουμε αυτή τη συνεργασία, παραμένουμε αφοσιωμένοι στο να κάνουμε το ποδόσφαιρο πιο συμπεριληπτικό και προσβάσιμο για όλους, δημιουργώντας εμπειρίες που μένουν αξέχαστες εντός και εκτός γηπέδου».