Το Skroutz, το κορυφαίο marketplace στην Ελλάδα, παρουσίασε τα αποτελέσματα των φετινών θερινών εκπτώσεων, καταγράφοντας αύξηση 10% στη μέση αξία αγορών ανά χρήστη, η οποία διαμορφώθηκε στα 62€. Οι ημέρες αιχμής για τις αγορές ήταν η Δευτέρα 28 Ιουλίου και η Δευτέρα 4 Αυγούστου.
Το 22% των χρηστών επέλεξε παράδοση μέσω Skroutz Point, για μεγαλύτερη ευελιξία, ενώ το 16% προτίμησε Express παράδοση. Σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στους Skroutz Plus χρήστες, με το 39,6% να εκμεταλλεύεται τις αποκλειστικές προσφορές Plus Deals. Η κατηγορία Μόδα ξεχώρισε, συγκεντρώνοντας το 66,87% των αγορών με προσφορές Plus Deals.
Το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (BNPL) κατέγραψε αύξηση 11% σε σχέση με πέρυσι, με το 31,4% των χρηστών να το αξιοποιεί. Οι αγορές μόδας πρωτοστάτησαν (49%), ακολουθούμενες από τις κατηγορίες Υγεία-Ομορφιά (22%) και Σπίτι-Κήπος (19,7%). Στις ψηφιακές πληρωμές, το 21% των χρηστών προτίμησε Google ή Apple Pay για τις γρήγορες συναλλαγές του.
Η κατηγορία Μόδα κυριάρχησε και συνολικά, με ποσοστό 37,8% επί των αγορών με έκπτωση, ενώ ακολούθησαν Τεχνολογία (16,8%) και Supermarket (13%). Το μέσο ποσοστό έκπτωσης διατηρήθηκε στο 12%, με υψηλότερες επιδόσεις στις κατηγορίες Μόδα, Βιβλία, B2B και Τεχνολογία.