Με την αυλαία του UEFA Women’s EURO 2025™ να πέφτει και την Αγγλία να ανακηρύσσεται πρωταθλήτρια Ευρώπης, η Lidl γιορτάζει ένα καλοκαίρι γεμάτο ένταση, συναίσθημα και συμμετοχή.
Η Lidl Ελλάς, ως υπερήφανος υποστηρικτής της διοργάνωσης, προσέφερε 3.500 εισιτήρια σε πελάτες και εργαζόμενους, δίνοντας ενεργή παρουσία σε Fan Zones, προσφέροντας 32 τόνους φρούτων και εμπνέοντας πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες να κινηθούν, να παίξουν και να μοιραστούν τη χαρά του αθλητισμού.
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης:
-
Lidl Youth Camp στη Βασιλεία, με 100 έφηβες από 18 χώρες, συνδύασε προπόνηση, διατροφή και ψυχική υγεία.
-
Το Awareness Team της Lidl σε όλα τα στάδια εξασφάλισε ασφάλεια, αποδοχή και σεβασμό για όλους τους φιλάθλους.
-
Το πρωτοποριακό Fresh Field στη Ζυρίχη απέδωσε 15+ τόνους φρέσκων προϊόντων σε τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις.
«Η συμμετοχή μας στο UEFA Women’s EURO 2025 ήταν μια αξέχαστη εμπειρία», δήλωσε ο Martin Brandenburger, CEO της Lidl Ελλάς. «Μαζί, δώσαμε δύναμη σε κάθε φωνή και γιορτάσαμε το ποδόσφαιρο ως φορέα αλλαγής».
Η Lidl συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που ενισχύουν τη βιωσιμότητα, την υγεία και την κοινωνική ένταξη – εντός και εκτός γηπέδων.