«Σαν Οικογένεια»: Η νέα καμπάνια της Barilla που ενώνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι

Η Barilla παρουσιάζει την επικοινωνιακή καμπάνια «Σαν Οικογένεια», ένα τηλεοπτικό αφήγημα που θυμίζει πως γύρω από το τραπέζι δεν μοιραζόμαστε μόνο φαγητό, αλλά στιγμές που μας δένουν και μας κάνουν να νιώθουμε ότι ανήκουμε κάπου.

Η ιδέα, σχεδιασμένη από τη LePub και υλοποιημένη διεθνώς από την Publicis Media, βασίζεται στην αληθινή ιστορία του Luigi “Pasticcino” Montanini: του Ιταλού μάγειρα που από το 1979 και για πάνω από μια δεκαετία στα paddocks της Formula 1 μετέτρεπε τις πιο απαιτητικές στιγμές σε μικρές γιορτές συντροφικότητας, με αυτοσχέδια γεύματα και αμέτρητα πιάτα ζυμαρικών.

Σήμερα, σε έναν υπερσυνδεδεμένο αλλά συχνά συναισθηματικά αποστασιοποιημένο κόσμο—όπου 6 στους 10 δηλώνουν ότι τρώνε μόνοι μέσα στην εβδομάδα—η Barilla μας προσκαλεί να επιβραδύνουμε, να ξανασμίξουμε και να ξαναβρούμε τη χαρά των καθημερινών τελετουργικών γύρω από το τραπέζι.

Για την ταινία, η Barilla αναβίωσε αυθεντικά τα paddocks των ’70s, με τη συμβολή ιστορικών της Formula 1—από τα μονοθέσια και τον εξοπλισμό μέχρι την ατμόσφαιρα της εποχής. Η καμπάνια θα παρουσιαστεί σε όλες τις αγορές με κοινό μήνυμα και ενιαία στρατηγική, προσαρμοσμένη μόνο στη γλώσσα, υπογραμμίζοντας τη σταθερή αξία της Barilla: τα ζυμαρικά δεν είναι ποτέ μόνο φαγητό—είναι οι άνθρωποι, οι στιγμές και το μαζί.