Το Wolt Market επανασυστήνεται ως πλήρες ψηφιακό σούπερ μάρκετ

Το Wolt Market εισέρχεται σε μια νέα εποχή, επανασυστήνεται με φρέσκια ταυτότητα και εξελίσσεται σε ένα πλήρες ψηφιακό σούπερ μάρκετ, που συνδυάζει ποικιλία, ποιότητα και προσιτές τιμές. Η αλλαγή αυτή δεν αφορά μόνο την εικόνα, αλλά και τη συνολική εμπειρία αγορών μέσα από την πλατφόρμα της Wolt.

Με νέα, πράσινη ταυτότητα που αναδεικνύει τη φρεσκάδα και τη σύνδεση με την τοπική παραγωγή, το Wolt Market δίνει έμφαση στα φρέσκα προϊόντα – φρούτα, λαχανικά, κρέας, ψάρι και ψωμί – προσθέτοντας περισσότερες premium και βιολογικές επιλογές. Παράλληλα, εγκαινιάζει την εγγύηση φρεσκάδας Freshness Guaranteed, με άμεση επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που η ποιότητα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες.

Το Wolt Market φέρνει επίσης κοντά στους καταναλωτές γνωστά brands και γεύσεις πόλης, όπως Alea Brewery, Monokeros Bakery, Μπούμπας Κρέατα, Holy Llama, Samba, Zuccherino, καθώς και Kollektiva, Γαλακτοπωλείο του Χατζή και Da Cristo.

Όπως δήλωσε ο Αθανάσιος Μπιλάλης, Global Head του Wolt Market, στόχος είναι «το Wolt Market να αποτελέσει τον πιο αξιόπιστο προορισμό για τα εβδομαδιαία ψώνια, στηρίζοντας παράλληλα τις πόλεις και τους ανθρώπους που τις κάνουν μοναδικές».

Με 12 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο, το Wolt Market επαναπροσδιορίζει το online grocery — πιο αυθεντικό, πιο τοπικό και πιο φρέσκο από ποτέ.