Η εντυπωσιακή, επταλέπτη «ληστεία» στο Μουσείο του Λούβρου μπορεί να έγινε πρωτοσέλιδο παγκοσμίως, αλλά η ALUMIL ήταν εκείνη που κατάφερε να γίνει viral, αξιοποιώντας με εξαιρετικό timing τη δύναμη του χιούμορ και της δημιουργικότητας στα social media.
Με αφορμή το περιστατικό, η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα έξυπνο meme: το διάσημο στέμμα πίσω από γυάλινη προθήκη, συνοδευόμενο από το σχόλιο ότι… «αν είχαν πόρτες εισόδου ALUMIL RC3, όλα θα ήταν ακόμη στη θέση τους». Απλό, εύστοχο και απολαυστικά ειρωνικό.
Η κίνηση αυτή απέδειξε ότι ακόμη και ένας κορυφαίος βιομηχανικός όμιλος μπορεί να επικοινωνεί με χιούμορ, να παραμένει επίκαιρος και να μιλά τη γλώσσα του ψηφιακού κοινού, χωρίς να χάνει τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία του. Η ALUMIL κατάφερε να συνδέσει την υψηλή τεχνολογία ασφαλείας με την pop κουλτούρα — και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο.
Γιατί στην επικαιρότητα υπάρχουν δύο είδη «κλοπών»: αυτές που σοκάρουν και αυτές που… κερδίζουν τις καρδιές του κοινού. Η ALUMIL, σίγουρα, πέτυχε το δεύτερο.









































