Από την Cicero η καμπάνια της UNICEF για τον μη αυτοκτονικό αυτοτραυματισμό εφήβων και νέων

Η CICERO ανέλαβε τον σχεδιασμό της ολοκληρωμένης 360° επικοινωνιακής στρατηγικής, του δημιουργικού και της παραγωγής της νέας καμπάνιας για τον μη αυτοκτονικό αυτοτραυματισμό εφήβων και νέων, ένα ζήτημα που για χρόνια παρέμενε αόρατο στη δημόσια συζήτηση. Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του προβλήματος και η καθοδήγηση των νέων και των οικογενειών τους προς τις υπηρεσίες υποστήριξης του νέου Πρότυπου Κοινοτικού Κέντρου για την Ψυχική Υγεία των Νέων.

Η επικοινωνιακή στρατηγική βασίστηκε στο insight ότι «τα σημάδια είναι γύρω μας — απλώς δεν τα βλέπουμε». Με αυτή τη θεμελιώδη αλήθεια, η καμπάνια καλεί την κοινωνία να αναγνωρίσει όσα μένουν κρυμμένα και να ανοίξει έναν επείγοντα διάλογο χωρίς φόβο και χωρίς στιγματισμό. Η ταινία «ΣΗΜΑΔΙΑ» λειτουργεί ως το πρώτο δυνατό μήνυμα, χρησιμοποιώντας το εύρημα της χαρακιάς για να αποτυπώσει τη βίαιη, σιωπηλή πραγματικότητα που βιώνουν 1 στους 6 εφήβους και νέους.

Η στρατηγική εξελίσσεται με το «ΡΙΣΠΕΚΤ», μια ομπρέλα επικοινωνίας που απευθύνεται τόσο στους νέους όσο και σε γονείς, φροντιστές και εκπαιδευτικούς, παρουσιάζοντας τη διέξοδο που προσφέρει το νέο πρόγραμμα υποστήριξης της UNICEF και του Υπουργείου Υγείας.

Η ομάδα της CICERO σημειώνει: «Όταν ένα agency καλείται να διαχειριστεί ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, δοκιμάζεται βαθιά. Αν ένας νέος αισθανθεί λιγότερο μόνος, τότε το ΡΙΣΠΕΚΤ έχει πετύχει τον σκοπό του».

Μάθετε περισσότερα στο paidikaipsihikiigeia.gov.gr.