Μια ολοκληρωμένη πρωτοβουλία εκπαίδευσης για τους συνεργάτες της υλοποιεί η ΟΠΤΙΜΑ, η εταιρεία πίσω από γνωστές μάρκες τυροκομικών όπως ΗΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Adoro, Λεβέτι και Kerrygold. Με τίτλο «Τυριά: Από την τυροκόμηση μέχρι το πιάτο του καταναλωτή», η σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων έχει στόχο τη μεταφορά εξειδικευμένης τεχνογνωσίας γύρω από το τυρί, ενισχύοντας την καθημερινή ετοιμότητα και γνώση των εργαζομένων στα σημεία πώλησης.
Τα σεμινάρια καλύπτουν όλο το φάσμα της παραγωγής και διαχείρισης τυροκομικών προϊόντων: από τις κατηγορίες τυριών και τα στάδια παραγωγής, έως τον σωστό εξοπλισμό, τη συντήρηση, την κοπή και την αποφυγή κινδύνων. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε συνεργαζόμενης αλυσίδας.
Πρόσφατα, η ΟΠΤΙΜΑ πραγματοποίησε σεμινάρια για 160 εργαζόμενους της ΑΒ Βασιλόπουλος, με έμφαση στους υπεύθυνους αλλοιώσιμων προϊόντων. Μέσα από πραγματικά case studies και οπτικοακουστικό υλικό, τα στελέχη της εταιρείας ανέλυσαν θέματα ποιότητας, ασφάλειας τροφίμων και σωστής διαχείρισης, ενώ η εκπαίδευση ολοκληρώθηκε με γευστική δοκιμή προϊόντων.
Αντίστοιχες δράσεις έχουν υλοποιηθεί και σε άλλες αλυσίδες, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της ΟΠΤΙΜΑ για υψηλά πρότυπα ποιότητας και ουσιαστική ενημέρωση του καταναλωτή.








































