Σημαντικές αλλαγές στη φετινή καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων ενόψει Χριστουγέννων καταγράφει νέα έρευνα της Klarna, της κορυφαίας παγκοσμίως ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 95,1% των καταναλωτών δηλώνει ότι η ακρίβεια επηρεάζει άμεσα τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιήσει τις εορταστικές του αγορές.
Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2025 σε συνεργασία με την Appinio, με δείγμα 1.000 Ελλήνων ηλικίας 18 έως 77 ετών. Το 46,9% των συμμετεχόντων αναφέρει ότι θα αναζητήσει πιο οικονομικά προϊόντα, ενώ το 37,9% σκοπεύει να περιορίσει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη. Παράλληλα, το 31,3% δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε αγορές μόνο εφόσον υπάρχει προσφορά και το 21% ότι θα αγοράσει λιγότερα δώρα.
Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (50,7%) έχουν θέσει συγκεκριμένο προϋπολογισμό για τις χριστουγεννιάτικες αγορές, με το μεγαλύτερο ποσοστό να κινείται στο εύρος 101€–250€. Την ίδια στιγμή, η online έρευνα και αγορά κυριαρχεί, ενώ αυξάνεται η χρήση έξυπνων εργαλείων, όπως υπηρεσίες Buy Now, Pay Later και εφαρμογές σύγκρισης τιμών.
Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι φετινές γιορτές χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερη προσοχή, προγραμματισμό και αναζήτηση αξίας σε κάθε αγορά.








































