Η Wolt παρουσιάζει τα αποτελέσματα νέας έρευνας για την προσφορά δώρων στην Ελλάδα, αποτυπώνοντας πώς οι καταναλωτές επαναπροσδιορίζουν την έννοια του δώρου σε μια καθημερινότητα με ολοένα και πιο περιορισμένο χρόνο. Παράλληλα, τα παγκόσμια δεδομένα του Wolt Gifting από περισσότερες από 30 χώρες δείχνουν ότι η προσφορά δώρων γίνεται πιο γρήγορη και αυθόρμητη από ποτέ, με πάνω από το 80% των δώρων να παραδίδονται αυθημερόν.
Στην έρευνα συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι επιβεβαιώνουν τη συναισθηματική αξία του δώρου: το 96% δηλώνει ότι χαίρεται όταν προσφέρει δώρα, ενώ το 87% τα θεωρεί μέσο ενίσχυσης των σχέσεων. Την ίδια στιγμή, όμως, η επιλογή του «σωστού» δώρου προκαλεί άγχος για το 74,9%, με το ποσοστό να ανεβαίνει στη Gen Z.
Η πρακτικότητα αναδεικνύεται σε βασικό κριτήριο, καθώς το 89,2% προτιμά χρήσιμα δώρα για την καθημερινότητα, ενώ πάνω από 7 στους 10 παραδέχονται ότι κάνουν συχνά αυθόρμητες αγορές. Παρότι τα φυσικά δώρα εξακολουθούν να κυριαρχούν, οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο ανοιχτοί σε σύγχρονες λύσεις, όπως οι ψηφιακές δωροκάρτες, αρκεί να διατηρείται η προσωπική χειρονομία.
Σε αυτό το πλαίσιο, το Wolt Gifting έρχεται να απαντήσει στις νέες ανάγκες, συνδυάζοντας ταχύτητα, ευκολία και συναίσθημα στην προσφορά δώρων για κάθε περίσταση.









































