Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Dixan και η Henkel Consumer Brands αποδεικνύουν έμπρακτα τη δέσμευσή τους στον «καθαρό» παιδικό αθλητισμό, υλοποιώντας το κοινωνικό πρόγραμμα «Παίξε Καθαρά», με στόχο την πρόληψη και καταπολέμηση του εκφοβισμού εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Με πυξίδα το ευ αγωνίζεσθαι, το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά, γονείς και προπονητές, προωθώντας αξίες όπως ο σεβασμός, η συμπερίληψη και η ομαδικότητα. Μέσα από βιωματικές δράσεις, σεμινάρια, διαλέξεις, αθλητικά παιχνίδια και αγώνες, δημιουργείται ένα ασφαλές πλαίσιο μάθησης και διαλόγου, όπου η βία και οι διακρίσεις δεν έχουν θέση.
Στα πρώτα δύο χρόνια υλοποίησής του, το Dixan έχει πραγματοποιήσει 23 δράσεις σε παιδικές Ακαδημίες και Camps ποδοσφαίρου, εκπαιδεύοντας 2.900 παιδιά και 300 προπονητές, ενώ πάνω από 5.900 γονείς συμμετείχαν ενεργά στις συζητήσεις, αναδεικνύοντας τη σημασία της οικογένειας ως βασικού πυλώνα αλλαγής.
Το πρόγραμμα εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Dixan, «Ξεκάθαρα Μαζί», και φιλοδοξεί να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας πιο καθαρής κοινωνίας — όχι μόνο σε επίπεδο καθημερινότητας, αλλά και αξιών. Το δεύτερο «σφύριγμα λήξης» δόθηκε στις εγκαταστάσεις της Αθλητικής Ακαδημίας Ποδοσφαίρου ΑΟ Λουτράκι, αφήνοντας πίσω του ένα ισχυρό μήνυμα ενδυνάμωσης και ελπίδας για τη νέα γενιά.









































