Το 8ο Συνέδριο Εμπορίας της ΔΕΗ, που πραγματοποιήθηκε στις 12 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo, ανέδειξε ξεκάθαρα τη μετάβαση του Ομίλου σε μια νέα εποχή, όπου η ενέργεια, η τεχνολογία και οι υπηρεσίες λειτουργούν ως ένα ενιαίο οικοσύστημα εξυπηρέτησης. Με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.200 εργαζομένων από την Ελλάδα και το εξωτερικό και κεντρικό μήνυμα το ONE VISION, η ΔΕΗ παρουσίασε το κοινό όραμα που ενοποιεί όλες τις εμπορικές ομάδες, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.
Η φιλοσοφία ONE VISION μεταφράζεται σε μια εμπειρία πελάτη απλή, γρήγορη, διαφανή και ουσιαστικά προσωποποιημένη. Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των θυγατρικών, αναδείχθηκε ο ρόλος κάθε ομάδας στη νέα, κοινή στρατηγική του Ομίλου.
Τα τελευταία τρία χρόνια, η ΔΕΗ έχει υλοποιήσει έναν εκτεταμένο πελατοκεντρικό μετασχηματισμό, με αναβαθμισμένα καταστήματα, ενισχυμένα ψηφιακά κανάλια και νέα προϊόντα και υπηρεσίες, όπως ο ψηφιακός λογαριασμός myDigital Bill, το myHome Plan, το ElectricianPass, το ΔΕΗ Fiber και το Quiet Hour στα καταστήματα.
Το συνέδριο επιβεβαίωσε τη στρατηγική δέσμευση της ΔΕΗ να προσφέρει μια ενιαία, σύγχρονη και αξιόπιστη εμπειρία, συνδυάζοντας καινοτομία, βιωσιμότητα και ανθρώπινη προσέγγιση σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη.









































