Με αφορμή την Ημέρα της Γης, η LG Electronics ενισχύει τις πρωτοβουλίες της για την προστασία του περιβάλλοντος, παρουσιάζοντας μια σειρά δράσεων με παγκόσμιο αντίκτυπο, κάτω από το μήνυμα “Our Power, Our Planet”.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η LG παρουσίασε μια εντυπωσιακή 3D προβολή στην Times Square, ευαισθητοποιώντας το κοινό για τα απειλούμενα είδη και τη σημασία της βιοποικιλότητας. Παράλληλα, συνεργάστηκε με οργανισμούς όπως η Discovery Education, η National Wildlife Federation και η σειρά ντοκιμαντέρ “The Americas”, ενισχύοντας την περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Με στόχο μια πιο βιώσιμη τεχνολογική ανάπτυξη:
-
Η LG διοργάνωσε δράσεις ανακύκλωσης ηλεκτρονικών αποβλήτων στις ΗΠΑ, με εκατομμύρια λίβρες συσκευών να επαναχρησιμοποιούνται.
-
Δεσμεύτηκε για μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2030 μέσω της πρωτοβουλίας Zero Carbon 2030.
-
Υιοθετεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στοχεύοντας σε πλήρη μετάβαση έως το 2050.
-
Εφαρμόζει μοντέλα κυκλικής οικονομίας σε 52 χώρες, δημιουργώντας νέα προϊόντα από παλιά υλικά.
Η LG έχει ήδη λάβει διεθνείς περιβαλλοντικές πιστοποιήσεις για τις τεχνολογίες της, όπως οι OLED evo τηλεοράσεις που χρησιμοποιούν έως και 60% λιγότερο πλαστικό, ενώ ενσωματώνει ανακυκλωμένο πλαστικό σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό των προϊόντων της.
Ως μία από τις 100 πιο βιώσιμες εταιρείες παγκοσμίως, η LG αποδεικνύει ότι η καινοτομία και η οικολογική συνείδηση μπορούν – και πρέπει – να συμπορεύονται.