Η Heineken εγκαινιάζει τη νέα της καμπάνια «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη», καλώντας το κοινό να ζήσει τη στιγμή και να συνδεθεί ουσιαστικά – έξω από τον ψηφιακό κόσμο.
Η καμπάνια βασίζεται σε παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε η Heineken σε 17.000 ενήλικες. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 51% αισθάνεται εξαντλημένο από την υπερβολική online επικοινωνία, ενώ το 32% δηλώνει ότι αποφεύγει τις δια ζώσης κοινωνικές επαφές, παρότι τις επιθυμεί. Η Heineken ανταποκρίνεται σε αυτή την ανάγκη καλώντας το κοινό να «αποσυνδεθεί για να συνδεθεί».
Η καμπάνια θα ζωντανέψει μέσα από μια σειρά δράσεων στο πλαίσιο του This is Athens City Festival, με συμμετοχές σε εκδηλώσεις στις 3, 18 Μαΐου και 1η Ιουνίου. Η Heineken θα δώσει παλμό στην καρδιά της πόλης, προσφέροντας εμπειρίες αυθεντικής κοινωνικοποίησης με μουσική, δροσερή μπύρα και καλές παρέες.
Σε διεθνές επίπεδο, το μήνυμα μεταφέρουν ο Joe Jonas και ο Dude with Sign, ενώ στην Ελλάδα συμμετέχουν αγαπημένοι content creators με χιούμορ και φρέσκια ματιά. Η Heineken μας υπενθυμίζει πως οι πιο αληθινές στιγμές δεν καταγράφονται σε story – αλλά ζωντανεύουν ανάμεσά μας.